Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 22:50Tsss... skrytfia! 😉 Själv är jag hardcore också, fast inte på sparkar och slag *fnittrar som en skolflicka* Nädå... vet vad du menar, som att hoppa från en MTB till en spinningcykel... kanske...
Tsss... skrytfia! 😉 Själv är jag hardcore också, fast inte på sparkar och slag *fnittrar som en skolflicka* Nädå... vet vad du menar, som att hoppa från en MTB till en spinningcykel... kanske...
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 06:35@Emelie: jag är fortfarande självvalt här... 😉 klart jag inte kan svika gruppen... 😀
@Emelie: jag är fortfarande självvalt här... 😉 klart jag inte kan svika gruppen... 😀
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 19:26men Annette träffades ni då? inget mer alltså?
men Annette träffades ni då? inget mer alltså?
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:13jo vi träffades...
jo vi träffades...
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:40okej så inget mer alltså?
okej så inget mer alltså?
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 18:46Tcker denna diskussion låter lite hemlig...
God afton alla!
Tcker denna diskussion låter lite hemlig...
God afton alla!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 18:55God afton! Hoppas dagen varit bra!
God afton! Hoppas dagen varit bra!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 20:38Gokväll! Dagen har varit riktigt toppen förutom att jag skubbat från träning idag, bara cyklat tur/retur till cykelsupporten här i stan, iofs brant backe hem igen men vilar till imorgon till gympasset. Väntar på att vadjäveln ska läka så jag kan ut o spr
Gokväll! Dagen har varit riktigt toppen förutom att jag skubbat från träning idag, bara cyklat tur/retur till cykelsupporten här i stan, iofs brant backe hem igen men vilar till imorgon till gympasset. Väntar på att vadjäveln ska läka så jag kan ut o spr
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 20:50go kväll go kväll! ja men annette är lite helig av sig... 🙂 har sanerat i lägenheten, innan var jag på gymmet och hade mitt pass, det var kul- kommer dock behöva sluta med det sanrt:-(
go kväll go kväll! ja men annette är lite helig av sig... 🙂 har sanerat i lägenheten, innan var jag på gymmet och hade mitt pass, det var kul- kommer dock behöva sluta med det sanrt:-(
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 20:54Why? Oh Why?
Why? Oh Why?