Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:55Men Jessie, du är ju snart i GBG 🙂
Men Jessie, du är ju snart i GBG 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:55Anna:
OK 🙂 Ja det låter ju ganska mysigt. Själv är jag människan som måste ha motor bakom mig eller under mig när jag är på sjön. Är det inte nog nedvarvande att segla då? 😉
Anna:
OK 🙂 Ja det låter ju ganska mysigt. Själv är jag människan som måste ha motor bakom mig eller under mig när jag är på sjön. Är det inte nog nedvarvande att segla då? 😉
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:58Är som allt annat, blir vad man gör det till.
Är som allt annat, blir vad man gör det till.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:58Betyder det att man bara kan hoppa på första bästa båt bara man kommer ner? *skiner upp som ett barn på julafton*
Betyder det att man bara kan hoppa på första bästa båt bara man kommer ner? *skiner upp som ett barn på julafton*
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:59(t+)
(t+)
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2009, 09:18Anna, tar du med mig på en segeltur? jag ahr det i blodet jag vet det, pappa var sjöman och har vatten i knäna.
Anna, tar du med mig på en segeltur? jag ahr det i blodet jag vet det, pappa var sjöman och har vatten i knäna.
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 09:24vågor i håret?
vågor i håret?
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 09:25Det där var ett vågat skämt!
Det där var ett vågat skämt!
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 17:21Det ror han inte för 😉
Det ror han inte för 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 21:54En hel seglarskola? Kan ju bli riktigt kul det här, hahaha
En hel seglarskola? Kan ju bli riktigt kul det här, hahaha