Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 17:35Go`qwäll på er! 🙂
Nu har jag landat ifrån arbetet här, sitter och avnjuter en kopp kaffe i all lugn och ro... mmmmumma!
Go`qwäll på er! 🙂
Nu har jag landat ifrån arbetet här, sitter och avnjuter en kopp kaffe i all lugn och ro... mmmmumma!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:26Damn, du tog det steget längre där, tänkte nöjja mig med att färga dem svarta. Med JD får de bli till v2.0!
Damn, du tog det steget längre där, tänkte nöjja mig med att färga dem svarta. Med JD får de bli till v2.0!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 23:40Sitter och planerar vad jag ska laga för käk på söndag!
Just nu lutar det åt en förrätt bestående av chévre toast med honung och rostade pinjenötter, kanske lite ruccola eller rosmarin till?
Huvudrätten blir troligtvis en squashpasta med rökt lax, parmes
Sitter och planerar vad jag ska laga för käk på söndag!
Just nu lutar det åt en förrätt bestående av chévre toast med honung och rostade pinjenötter, kanske lite ruccola eller rosmarin till?
Huvudrätten blir troligtvis en squashpasta med rökt lax, parmes
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 23:54Och vad anbelangar denna meny? Den låter helt klart lockande! 😀
Och vad anbelangar denna meny? Den låter helt klart lockande! 😀
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 00:04Mors Dag juh 😉
Och visst låter det gott!
Tror att efterrätten blir en len vaniljpannacotta!
Kanske med marinerade jordgubbar i lime?
Eller en rabarber- och jordgubbssoppa?
Mors Dag juh 😉
Och visst låter det gott!
Tror att efterrätten blir en len vaniljpannacotta!
Kanske med marinerade jordgubbar i lime?
Eller en rabarber- och jordgubbssoppa?
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 00:22ta panacottan, och servera med en kula hemgjord kiwisorbé. *mums* (alternativt rabarbersorbe perhaps...)
ta panacottan, och servera med en kula hemgjord kiwisorbé. *mums* (alternativt rabarbersorbe perhaps...)
Quote from Fredric Lagerström on 28 May 2009, 07:43Och till det, ett glas folköl 3,5 I guess...
Och till det, ett glas folköl 3,5 I guess...
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 09:14Krångliga alla ska vara med maten. Varför spöka till det när det finns Lasagne? 😉
Krångliga alla ska vara med maten. Varför spöka till det när det finns Lasagne? 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 09:40Jag kanske är knäpp men när det gäller mors dag så ska det vara något särskilt.
Besides, jag tycker det är kul att laga mat och komponera nya rätter.
Men håll du dig till din lasagne om det gör dig lycklig (t+)
Jag kanske är knäpp men när det gäller mors dag så ska det vara något särskilt.
Besides, jag tycker det är kul att laga mat och komponera nya rätter.
Men håll du dig till din lasagne om det gör dig lycklig (t+)
Quote from Fredric Lagerström on 28 May 2009, 09:46Lasange är gott! Jag tar gärna ett kilo efter träning.
Ett kilo lasange här tack!
Till det som sagt folköl 3,5.
Efterrätt: En dumleklubba!!😀
Lasange är gott! Jag tar gärna ett kilo efter träning.
Ett kilo lasange här tack!
Till det som sagt folköl 3,5.
Efterrätt: En dumleklubba!!
😀