Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:33SS? Har tyskarna flyttat sina mästerskap till "neutrala" Sverige numera?
Jenny, dansskorna står här och väntar på att få ta en svängom.
SS? Har tyskarna flyttat sina mästerskap till "neutrala" Sverige numera?
Jenny, dansskorna står här och väntar på att få ta en svängom.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:39Sitter och är jättenöjd efter att ha lyckats springa hela milen runt utan uppehåll efter nästan ingen jogging på 2 månader pga skada. Nu e de hårdträning till halvmaran 15 augusti (t+)
Sitter och är jättenöjd efter att ha lyckats springa hela milen runt utan uppehåll efter nästan ingen jogging på 2 månader pga skada. Nu e de hårdträning till halvmaran 15 augusti (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 4 June 2009, 22:02SS = singlespeed
Nej jag är inte frisk, men det är två dagar kvar. Håll tummarna att jag blir DFL den här gången.
SS = singlespeed
Nej jag är inte frisk, men det är två dagar kvar. Håll tummarna att jag blir DFL den här gången.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:05tummen är hållen 😀 krya på daj
tummen är hållen 😀 krya på daj
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:06Anders: Du behöver inga dansskor. 🙂
Bruse: Tror du det hjälper att hålla tummarna redan nu eller ska vi vänta först om två dagar?
Anders: Du behöver inga dansskor. 🙂
Bruse: Tror du det hjälper att hålla tummarna redan nu eller ska vi vänta först om två dagar?
Quote from Åsa Tysklind on 4 June 2009, 22:16Jag har sätt bruse misslyckas att komma sist 2 ggr missade förra året då han blev lurad på det.
Så jag tror han kommer att mosslyckas även denna gång.
Hur nu det kan vara något komma sist i en tävling.
Jag har sätt bruse misslyckas att komma sist 2 ggr missade förra året då han blev lurad på det.
Så jag tror han kommer att mosslyckas även denna gång.
Hur nu det kan vara något komma sist i en tävling.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:18Jag tror han fixar det fint denna gången! Måste ha lärt sig ett och annat tricks på de två gångerna? 😉
Jag tror han fixar det fint denna gången! Måste ha lärt sig ett och annat tricks på de två gångerna? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 4 June 2009, 22:56Orkar du hålla tummarna i två dagar så bockar jag djupt för det.
Orkar du hålla tummarna i två dagar så bockar jag djupt för det.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:59Måste tyvärr jobba imorgon också, men dagen efter kan jag hålla hela dagen om det hjälper?
Måste tyvärr jobba imorgon också, men dagen efter kan jag hålla hela dagen om det hjälper?
Quote from Rasmus Olsson on 5 June 2009, 07:38Glöm inte hålla för Klonen också, han har en juniormästartitel att försvara.
Glöm inte hålla för Klonen också, han har en juniormästartitel att försvara.