Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod Afton!
You need to log in to create posts and topics.

God afton/ god middag! Undrar hur fan människor tänker.. idag fick jag frågan (eller jag har fått den flera gånger) men emelie har du pojkvän? varför inte då?

Ja men vad tänker de när de ställer frågan?

Jadu, det är ett visst släkte som ställer den frågan tror jag. Folk som förutsätter att man lever i par. Punkt. Man hittar bara någon. Punkt. Om de så må vara grannen, men hitta nån, det gör man.

Svara bara: Nej, jag är homosexuell, så någon pojkvän lär

ja men visst, men är det inte en kostig fråga att fråga egentligen? ingen annan som får den frågan, eller det kanske bara är jag 🙂
förvånad nya chefen hade blivit Anders 🙂 hahah

Emelie, det är tänkt som en komplimang. Underförstått är att dom tycker att du är så söt att du inte borde ha nåt problem att skaffa pojkvän, typ ställ dej mitt på torget, blunda och peka så har du en på kroken.

Nej Emelie, ta inte vad som helst. Nöj dej bara med det bästa!

Jag är upptagen...

Tror att det är såhär:
Den som frågar och är i en relation frågar därför att den tror att alla andra också är det eller iaf tycker att alla andra borde vara det.

Den som frågar och är singel frågar därför att A) (om en tjej frågar) ha koll på
marknaden.

Emelie: "brukar" få samma fråga och då har de hänt att jag frågat varför de säger så och fått förklaringen att du som e så söt, snäll, trevlig osv. osv. behöver inte va singel.
NEJ behöver jag inte om jag inte vill. Men man tar inte ju inte någon bara för

Peter: Varför är du med i SINGEL gruppen om du är upptagen? Nyfiken på vad du missar eller? 😉

Buu peter"!