Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 18:20Reserverad? On hold? Tillgänglig? Självupptagen? Jag vet inte själv längre 🙁
Reserverad? On hold? Tillgänglig? Självupptagen? Jag vet inte själv längre 🙁
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 22:30OKej han som frågade denna gången var min nya chef, han har en fru, som han pratar om jämt så knappast att han vill ha mig olala 🙂 men du fick mig att skratta.
Ja men visst är det så att de skall vara snälla och sådär men va fan tänk om jag tycker det
OKej han som frågade denna gången var min nya chef, han har en fru, som han pratar om jämt så knappast att han vill ha mig olala 🙂 men du fick mig att skratta.
Ja men visst är det så att de skall vara snälla och sådär men va fan tänk om jag tycker det
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 23:00Du har iaf inte en pappa som på fullt allvar kläckt ur sig i en diskusion om "hur det går med tjejerna" att han är lite orolig, för "ja, för jag vill inte att du blir en sån som åker till Thailand och hämtar hem en tjej". (#)
Du har iaf inte en pappa som på fullt allvar kläckt ur sig i en diskusion om "hur det går med tjejerna" att han är lite orolig, för "ja, för jag vill inte att du blir en sån som åker till Thailand och hämtar hem en tjej". (#)
Quote from Fredric Lagerström on 10 June 2009, 07:53Em .En ny chef som frågar det må väl vara hänt, han ville väl veta bara.
An. Thailand alltså det är lågt. Lägre än en sjunken båt.
Men alltså jag har sett flera singlar gå ner sej i relationer, tappa allt, det blir resor till ullared, mysande i soffan
Em .En ny chef som frågar det må väl vara hänt, han ville väl veta bara.
An. Thailand alltså det är lågt. Lägre än en sjunken båt.
Men alltså jag har sett flera singlar gå ner sej i relationer, tappa allt, det blir resor till ullared, mysande i soffan
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 08:29Emelie: Folk har slutat fråga mig varför jag är singel (bortsett från Nicklas som ju faktiskt fällde exakt samma kommentar som din chef häromdagen). När folk slutar fråga, kommer du förmodligen att bli än ledsnare, för då kanske de har accepterat att du
Emelie: Folk har slutat fråga mig varför jag är singel (bortsett från Nicklas som ju faktiskt fällde exakt samma kommentar som din chef häromdagen). När folk slutar fråga, kommer du förmodligen att bli än ledsnare, för då kanske de har accepterat att du
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 08:49Det var inte bara lågt utan super lågt...nästan lika lågt som Glocalnet!
Det finns värre ställen att hämta respektive på....
Det var inte bara lågt utan super lågt...nästan lika lågt som Glocalnet!
Det finns värre ställen att hämta respektive på....
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:30Jenny: jadu, har en hel del ställen att besöka innan flyget dit går, som verkar mer intressanta faktistk. 🙂 Har hört att Östergötland är ett fint landskap att besöka?
Jenny: jadu, har en hel del ställen att besöka innan flyget dit går, som verkar mer intressanta faktistk. 🙂 Har hört att Östergötland är ett fint landskap att besöka?
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:31Östergötland...där hämtade jag min förra fru...där av är det Landskapet diskat i framtiden! 😀
Östergötland...där hämtade jag min förra fru...där av är det Landskapet diskat i framtiden! 😀
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:34Anders: vilken underbar morgon jag fick, din pappa verkar ju helt underbar! 🙂
Jenny, det har du rätt i fast ändå. Jag vill hellre ha andra frågor, eller prata om något som är roligare.
Men tack för ert stöd.
Anders: vilken underbar morgon jag fick, din pappa verkar ju helt underbar! 🙂
Jenny, det har du rätt i fast ändå. Jag vill hellre ha andra frågor, eller prata om något som är roligare.
Men tack för ert stöd.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 10:14Anders: Ska jag tolka det som att du har finkammat Göteborg redan eller? (H)
Magnus: Bor inte du i Skåne?
Emelie: Håller med. Fast jag tror ändå att mina kollegor haft mer (eller mindre) kul åt mina misslyckade romanser sen jag började jobba här. För at
Anders: Ska jag tolka det som att du har finkammat Göteborg redan eller? (H)
Magnus: Bor inte du i Skåne?
Emelie: Håller med. Fast jag tror ändå att mina kollegor haft mer (eller mindre) kul åt mina misslyckade romanser sen jag började jobba här. För at