Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 09:29Bruse: Självklart. Det är väl därför vi har två tummar, eller?
Bruse: Självklart. Det är väl därför vi har två tummar, eller?
Quote from Rasmus Olsson on 5 June 2009, 09:32För att ha en i rôva å en i munnen. Skifta inte bara!
För att ha en i rôva å en i munnen. Skifta inte bara!
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 09:35Ja, du får ha dina tummar var du vill. Tänker ha mina där jag kan se dem.
Ja, du får ha dina tummar var du vill. Tänker ha mina där jag kan se dem.
Quote from Rasmus Olsson on 5 June 2009, 09:45På bilden ser det ut som du gömmer dom i näven.
På bilden ser det ut som du gömmer dom i näven.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 09:54Nä, man vill ju inte bryta tumleden så fort man träffar... Inte för att vi skulle få för oss att slåss utan handskar då, men ändå.
Nä, man vill ju inte bryta tumleden så fort man träffar... Inte för att vi skulle få för oss att slåss utan handskar då, men ändå.
Quote from Rasmus Olsson on 5 June 2009, 10:31Vi?
Vi?
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 11:25Ja, jag syftade på "vi på vår klubb", inte på du och jag alltså. Vi ska ju inte slåss väl? 🙂 Lyckades ge en kompis en pyttenliten blåtira en gång när vi höll på att fjanta oss omkring och leksparras utan skydd... Hehe... Killen blev mindre glad när han i
Ja, jag syftade på "vi på vår klubb", inte på du och jag alltså. Vi ska ju inte slåss väl? 🙂 Lyckades ge en kompis en pyttenliten blåtira en gång när vi höll på att fjanta oss omkring och leksparras utan skydd... Hehe... Killen blev mindre glad när han i
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 11:27ÄH vilken mesig kille...jag hade sett det som en merit!
ÄH vilken mesig kille...jag hade sett det som en merit!
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 11:40Äh, hans reaktion var med en stor glimt i ögat... 🙂
Äh, hans reaktion var med en stor glimt i ögat... 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 11:49Glimt i ögat...ha ha blåglimt då?
Glimt i ögat...ha ha blåglimt då?