Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 20:57Helig? helig ko då eller? 😀
Nej kan jag verkligen inte påstå...
Helig? helig ko då eller? 😀
Nej kan jag verkligen inte påstå...
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 20:58Varför behöver du sluta med något du tycker om?
Varför behöver du sluta med något du tycker om?
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 20:59Annette, kan jag inte svara på. sannering pga att jag inte städat, det såg för jävligt ut, har dessutom haft en inneboende i 14dgr. passet- pga att vi skall byta ägare, han har nya planer och jag skall börja hålla i andra pass. 🙂 thats why!
Annette, kan jag inte svara på. sannering pga att jag inte städat, det såg för jävligt ut, har dessutom haft en inneboende i 14dgr. passet- pga att vi skall byta ägare, han har nya planer och jag skall börja hålla i andra pass. 🙂 thats why!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 21:00oj du kanske e helig men jag menade hemlig hahaha
oj du kanske e helig men jag menade hemlig hahaha
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 21:05Usch va tradigt! Hoppas du kanske kan hitta på något annat du gillar istället
Nja, jag e nog inte varken helig el hemlig...
Usch va tradigt! Hoppas du kanske kan hitta på något annat du gillar istället
Nja, jag e nog inte varken helig el hemlig...
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:29Kastar in ett "God kväll" här 🙂
Kastar in ett "God kväll" här 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:38Hejsan Jari, så du är med vaken
Hejsan Jari, så du är med vaken
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:44Haluj Anna!
Ja, jag är vaken ett tag till, sen blir det dock lopplådan, ska ju jobba i morrn med 🙂
Vad pysslar du med så här sent då?
Haluj Anna!
Ja, jag är vaken ett tag till, sen blir det dock lopplådan, ska ju jobba i morrn med 🙂
Vad pysslar du med så här sent då?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:52Försöker varva ner, inte alltid så lätt
Har varit ut o seglat ikväll o frisk luft blir man både pigg o glad av.
Försöker varva ner, inte alltid så lätt
Har varit ut o seglat ikväll o frisk luft blir man både pigg o glad av.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:53Åååh, jag vill OCKSÅ segla... *avis*
Åååh, jag vill OCKSÅ segla... *avis*