Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:34Va fan? Kom ni inte till skott innan?... näää, nu är det dags att sätta fart! 😉
Va fan? Kom ni inte till skott innan?... näää, nu är det dags att sätta fart! 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 20:42God afton på er! 🙂 Tyst det var här då?
God afton på er! 🙂 Tyst det var här då?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:00Åhh..
Hade satt på mig dojjorna för att ta mig en kvällspromenad när jag helt plötslig hör hur regnet börjar vräka ner ute. drog av mig dojjorna och satte på mig myskläder istället. nu sitter jag i soffan med en kopp te och macka och myser till regnet oc
Åhh..
Hade satt på mig dojjorna för att ta mig en kvällspromenad när jag helt plötslig hör hur regnet börjar vräka ner ute. drog av mig dojjorna och satte på mig myskläder istället. nu sitter jag i soffan med en kopp te och macka och myser till regnet oc
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:02Om det bara kunde blixtra och dundra mellan mig och en tjej.... 😉
Om det bara kunde blixtra och dundra mellan mig och en tjej.... 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:08Ja, det slår väl nästan ett oväder va?
🙂
Ja, det slår väl nästan ett oväder va?
🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:11vadå oväder, här regnade det fem droppar!
vadå oväder, här regnade det fem droppar!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:16Här är det 14,7 grader just nu, inget regn.. 🙂
Här är det 14,7 grader just nu, inget regn.. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:17Umm.. ja..
Det varade i en sisådär 13 minuter.. bah..
Jag vill ha ett riktigt brak-oväder som håller i flera timmar och gör så att rutorna skallrar och hela himlen lyses upp av blixtarna! Konstig? Jag? Inte då!
Umm.. ja..
Det varade i en sisådär 13 minuter.. bah..
Jag vill ha ett riktigt brak-oväder som håller i flera timmar och gör så att rutorna skallrar och hela himlen lyses upp av blixtarna! Konstig? Jag? Inte då!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:20Ånej, åska är skitmysigt 🙂 Blir lugn på nått konstigt sätt då, sen så friskar det upp luften också...
Ånej, åska är skitmysigt 🙂 Blir lugn på nått konstigt sätt då, sen så friskar det upp luften också...
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:39Åska?
Nejnejnejnejnej 🙁 Jag avskyr åska. Fullkomligt livrädd. Usch. 🙁
Åska?
Nejnejnejnejnej 🙁 Jag avskyr åska. Fullkomligt livrädd. Usch. 🙁