Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod Afton!
You need to log in to create posts and topics.

Någon som känner för att hänga på och klättra på Kullaberg imorgon och eller på lördag? Kör ifrån Gbg.

Ikväll handlade jag sprit etc samt kräftor till min kräftskiva i helgen. Efter det försökte jag mig på ett löppass. Fick ont i ett knä, så jag fick tyvärr avbryta träningen i förtid. Fick sätt mig ner framför datorn (=funbeat) för att klaga på mitt onda k

Ah men Mats! Du kunde väl lagat till mig med när du ändå var igång! Nu måste jag laga mat åt mig själv... Det är ju fullständigt orättvist! 😉

Tråkigt att du har ont i knät. Hoppas det går över.

Ja samma sak här... var i väg och tränade kom hem ingen som lagade mat åt mig ( finns det tjejer som gör det åt killen när man är ute och tränar ). Så det var bara att laga själv.. Pasta och kantarell sås. Vad tt det var

Regnet strilar och det är mörkt ute... så jag orkade varken träna eller laga mat. Té och mackor...

Jenny, antingen hur du låga krav gällande matlagning eller så missförstod du mig. Visste inte att hälla upp yoghurt samt skiva banan räknandes som matlagning. Och ja, livet kan vara riktigt orättvist (speciellt när vissa skryter om sin pasta med kantarell

"finns det tjejer som gör det åt killen när man är ute och tränar"

Finns det killar som gör det åt tjejen när man är ute och tränar? (mer än mitt ex, men han räknas inte, för han var en riktig ängel, inte en vanlig kille... ;))

Ehm, slå mig inte nu, men jag gjorde en (rätt d faktiskt om jag får säga det själv) köttfärssås ikväll, men lessnade på att äta efter bara en halv portion, så nu står det en portion i kylskåpet, med nyriven parmesan på och allt... som jag inte vill ha.
*d

Själv har jag promenerat i en löpartävling med företaget, sedan pub på det.

Ehm.. sorry Jenny. Jag kanske borde ha öppnat fönstret och ropat KOM IN OCH ÄT! och sett om du kom hit? (H)

Men om det är SÅ jobbigt för dig så får jag väl gå ner och offra mig lite då och äta upp som en duktig flicka.... 😉