Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod Afton!
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: Ja, det tycker jag att du ska göra! Nu blir jag tvungen att äta omelette med rökt skinka och pilsner... USCH! 😉

Själv kom man hem, gjorde stekte svamp och lök och koka pasta och rörde ihop det med röd pesto och riven ost. KANONtt. Sen kunde man gå och träna med tt samvete och kom hem nyss.

Karl, vad gjorde du under tiden då din man gjorde allt det där? 😉

Okej nu vill inte jag verka bitter men jag kommer hem från bodycombat(inte samma som jenny var på) (men väldigt rolig,med skor) body pump och lite pepping (inför i morn då jag skall ha mitt första spinningpass ever!) Då tänkte jag, hm vad skall jag äta f

Småkryp är extraproteiner som du behöver efter så duktigt gymmande.

Usch, kryp i maten ÄR inte ett dugg roligt! Hade samma problem för ett par år sen. Fick ringa antisimex, stoppa allt vad mjöl, kryddor osv hette i frysen innan jag slängde rubbet osv... 🙁 Men gläd dig åt ditt spinningspass! Hoppas det blir svettigt och h

Åh, första spinningpasset var som att bli av med oskulden, svettigt, hårt och jag gjorde massa fel. Men skönt när det var över.

lycka till!

tack känns genast mycket bättre:-) (dock inte anticimex Jenny, inte ska väl de behövas???)
jag gör väl aldrig fel, gör du fel Bruse??? (H)

Emelie: Det beror kanske på vad det var för insekter och hur mycket de hann sprida sig. Jag har för mig att mjölbaggar t.ex. inte ger sig så lätt... Du får forska lite på nätet helt enkelt! 🙂

Nejnej, jag gör aldrig några fel. Jag är perfekt.