Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod Afton!
You need to log in to create posts and topics.

Lycka till Emelie! Själv har jag urpremiär i morn och tappar oskulden inom samma område. 🙂 Är inte så nervös, mest förävntansfull faktiskt, tycker det kommer bli kul som bare den!

Kör hårt E!

Anders: Jag trodde först du pratade om att göra nåt åt insekter... Tänkte att det var ett udda sätt att tappa oskulden på. Sen kom jag ihåg spinningen och ja... Jag är osäker på om jag hade velat tappa min oskuld åt en spinningscykel, men så länge kärlek

Hehe, insektsoskulden är borta för några år sedan, hade nån form av insekt som normalt levde i murkna granstammar, som hade tagit sig in i mjölpåsarna. Skumt värre. Enda vägen in som jag såg var julgranen, men den var levande och fin och inte alls murken.

Nu blev jag påmind om att jag blir tvungen att betala in gymkortsavgiften, så att spinningsäsongen kan börja igen. Ska nog vänta några veckor så att håret på benen får växa ut (cyklist = rakade ben). Man vill ju inte att de andra i spinningsalen ska få fe

Du vill inte att spinningfolket ska misstänka att du är... *drar efter andan* cyklist?!? 😉

Min feghet lyste kanske igenom... Men givetvis står jag för att jag är cyklist (och de andra i spinningsalen får gärna tro vad de vill). Den egentliga anledningen är att jag inte orkar underhålla benen hårfria under vintern (kommer man med hårfria ben för

Orkar inte underhålla hårfria ben... men jämlikheten då? Va? Hur blir det med den? (H)

Den repliken var jag faktiskt beredd på... Jag tänkte faktiskt skriva nåt om att jag kanske skulle hålla benen hårfria pga jämlikhet (omvänd jämlikhet?). För mig spelar det ingen större roll om du låter håret växa ut. Tycker faktiskt att det är upp till v

...om det bara ansågs räcka med benen.... (#)

Tror faktiskt att jag förstår (eller i all fall har en aning om) vad kvinnorna går igenom. Förstår inte att ni från början har gått med på att håller er "snygga" för männen (eller om det är inför andra kvinnor). Bara att hålla mina - i och för sig väldigt