Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 22:00Det klarar 14-15 åringar av.
Det klarar 14-15 åringar av.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 22:00är man bra på tempo är man en duktig tempocyklist
är man bra på tempo är man en duktig tempocyklist
Quote from Lars Ekegård on 15 August 2010, 22:03Frågan är ju vad är en god/duktig cyklist och hittils så är det bara David och jag som svarat på frågan, se kan vi ju haft fel i vilket fall ni får överbevisa oss.
Frågan är ju vad är en god/duktig cyklist och hittils så är det bara David och jag som svarat på frågan, se kan vi ju haft fel i vilket fall ni får överbevisa oss.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 22:06David var en duktig tempocyklist men flög av i linjeloppen så David var inte någon duktig linjeloppscyklist
David var en duktig tempocyklist men flög av i linjeloppen så David var inte någon duktig linjeloppscyklist
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 22:09Japp, så var det de första två åren innan jag fick ordning på träningen.
Japp, så var det de första två åren innan jag fick ordning på träningen.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 22:26En skillnad är att man kan vara en riktig löpare utan att behöva raka benen eller ha vita sockor ...
En skillnad är att man kan vara en riktig löpare utan att behöva raka benen eller ha vita sockor ...
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 22:30Vilken tur för dig.
Vilken tur för dig.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 22:50Den som hänger av mig på tekniska stigar är en för bra cyklist.
I övrigt ska väl en god cyklist hålla sig för god för att klassa cykelsportens utövare med snäva definitioner.
Cykla snabbt, att cykla långt, själv och i klunga samt i olika terräng och topo
Den som hänger av mig på tekniska stigar är en för bra cyklist.
I övrigt ska väl en god cyklist hålla sig för god för att klassa cykelsportens utövare med snäva definitioner.
Cykla snabbt, att cykla långt, själv och i klunga samt i olika terräng och topo
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 06:17Det fodras ofta mycket träning för att vara snabbast i stan.
Det fodras ofta mycket träning för att vara snabbast i stan.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 07:02Nä, snabbast i stan blir man genom att ta risker (och utsätta andra för risker) och bryta mot trafikregler. Se Götgatan om en liten stund.
Nä, snabbast i stan blir man genom att ta risker (och utsätta andra för risker) och bryta mot trafikregler. Se Götgatan om en liten stund.