Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska ta en rask långpromenad (ca 15 km) på Järvafältet om vädret tillåter. Träningshallen är tyvärr stängd på julafton...På kvällen ska jag till min kusin dit hans och mina föräldrar och syskon kommer. Det blir julbord och marathonjulklappsutdelning. S

Blir inget tränande för egendel, förutom kanske några långpromenader (tradition). Blir dock en hel massa firande då halva släkten sammlas hos mina föräldrar för ett normalt svenskt frossande till firande. Skall bli skönt att träna stenhårt sedan när man ä

Jag hade min julafton i söndags så i morgon blir det nog att jobba lite på grannens garage.
Smutta på glöggen tillsammans med en god bok.
(kan hända att skumpapavan kommer fram (H:) )

Julaftonsdagen, ja då ligger jag och sover, för på kvällen/natten ska jag dela ut julklppar hohooo 😉 Nä, jag jobbar natt julafton o juldagen, så det lilla jag firar jul får jag ta i mellandagarna.

Trevlig Jul till er alla 🙂

Det blir att släppa 3 hundar på ett fält åt minstonde, hoppas på snö, men det ser inte särskilt lovande ut.
Sen ska väl dessa lortgrisar in i lägenheten en svängom, som till dess ska vara städad, oi wei..
sen blir det lite julmat och gott med Mamma. Ev

Jobbar 24-28 dec, w00h00. Tur att staten ställer upp med julkäk, OB och gratis gym.

Jobb här också, alla nätter i veckan så när som på torsdag.
Ska bli kul att få januarilönen.

Jobbar på julkrubba på morgonen och sen åker jag och mamma iväg och firar jul med närmsta släkten. Sen sjunger jag på midnattsmässan vilket är jättemysigt och brukar vara det bästa på hela julafton 🙂

På juldagen blir det långpromenad men en vän jag int

Jag har beredskapstjänst på julafton och juldagen, men har ändå lovat att tomta hos en kompis. Där blir jag nog kvar resten av kvällen(fast utan skägg) om det är lungt på jobbet.

Om allt faller ut rätt blir det dopp-frukost med massor av skinka och julmust, hjälpa till med ungarnas Lego-klappar, åka och tvätta bilen, mera dopp och skinka till lunch, lång, lång julpromenad (förmodligen solo), hem lagom till Kalle & hans vänner, kla