Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 08:32God morgon!
Nina: WOW Är det utsikten från ditt kontor!? 😉
Hmm, undrar om det räcker med kaffe och macka innan ett corepass...?
God morgon!
Nina: WOW Är det utsikten från ditt kontor!? 😉
Hmm, undrar om det räcker med kaffe och macka innan ett corepass...?
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 08:34Linda: HAVREGRYNSGRÖT 😉
Eller inte.... 😀
Linda: HAVREGRYNSGRÖT 😉
Eller inte.... 😀
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 08:38God Morgon, Tack för bilden Nina! Bättre väder än här... Påtår någon, jag ska ändå gå och hämta till mig 😉
God Morgon, Tack för bilden Nina! Bättre väder än här... Påtår någon, jag ska ändå gå och hämta till mig 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 08:44Lina: Ha ha *konstpaus* HA!
Men jag vaknade faktiskt FÖRE väckarklockan idag! Sen att jag låg kvar i sängen och drog mig en timme hör väl inte till saken BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/rolleyes.gif
Ingen träningsv
Lina: Ha ha *konstpaus* HA!
Men jag vaknade faktiskt FÖRE väckarklockan idag! Sen att jag låg kvar i sängen och drog mig en timme hör väl inte till saken BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/rolleyes.gif
Ingen träningsv
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 09:05God morgon.
Härlig bild Nina 🙂
Ska strax ge mig iväg till jobb. Förkylningen är bättre men fortfarande inte helt bra.
God morgon.
Härlig bild Nina 🙂
Ska strax ge mig iväg till jobb. Förkylningen är bättre men fortfarande inte helt bra.
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 09:25Go morron govänner!
Vet inte riktigt vad som händer här idag, är inte 100% kry. Blir nog en vilo/slappardag.
Go morron govänner!
Vet inte riktigt vad som händer här idag, är inte 100% kry. Blir nog en vilo/slappardag.
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 09:32Nina; sååååååååååååååååååå avundsjuk... Vad fin bild! Ska vi byta du kan få min utsikt istället?
Nina; sååååååååååååååååååå avundsjuk... Vad fin bild! Ska vi byta du kan få min utsikt istället?
Quote from Fredric Lagerström on 4 September 2010, 09:34Kan du inte lägga ut en bild, Joakim?
Kan du inte lägga ut en bild, Joakim?
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 09:36hmm jag kanske skulle kunna göra det men då måste man ju gå upp... kommer senare i så fall... 🙂
hmm jag kanske skulle kunna göra det men då måste man ju gå upp... kommer senare i så fall... 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 4 September 2010, 09:38Jösses människa! Upp ur sängen med dej, Joakim! 😉
Jag har inte så dum utsikt här på jobbet faktiskt.
Lägger ut en bild om en stund.
Jösses människa! Upp ur sängen med dej, Joakim! 😉
Jag har inte så dum utsikt här på jobbet faktiskt.
Lägger ut en bild om en stund.