Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 12:26😀 det e väl inget att knussla med.
*på väg bort*
😀 det e väl inget att knussla med.
*på väg bort*
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 12:28Linda, vaddå erkänner? Det är väl inget brott han begått!?;)
Linda, vaddå erkänner? Det är väl inget brott han begått!?;)
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 12:43Helena: Lite osäker på det faktiskt. Bryter det inte mot singel-koden på något sätt...? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/chin.gif
Helena: Lite osäker på det faktiskt. Bryter det inte mot singel-koden på något sätt...? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/chin.gif
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 15:56Gomorron igen! Nu har jag sovit hela dagen. Vad missar man när man jobbar natt och måste sova dagtid tror ni?
Nu ska jag jobba igen. Får se om jag hinner fånga solnedgången idag. 😀
(om nån vet hur man får bort fläckar från kameralinsen, var inte blyga
Gomorron igen! Nu har jag sovit hela dagen. Vad missar man när man jobbar natt och måste sova dagtid tror ni?
Nu ska jag jobba igen. Får se om jag hinner fånga solnedgången idag. 😀
(om nån vet hur man får bort fläckar från kameralinsen, var inte blyga
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 16:09Fantastisk bild!
Fantastisk bild!
Quote from Fredric Lagerström on 4 September 2010, 16:21Javisst. Man skäms ju för de alster man själv dristar sej till att lägga ut. 😉
Javisst. Man skäms ju för de alster man själv dristar sej till att lägga ut. 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 16:23Fin bild. Putsa kameralinsen med putsduk. Om du inte har ngn, ta annan textil som inte luddar eller repar.
Fin bild. Putsa kameralinsen med putsduk. Om du inte har ngn, ta annan textil som inte luddar eller repar.
Quote from Fredric Lagerström on 4 September 2010, 16:25Oh. Örjan så du pratar. Jag blir ju alldeles till mej! 😉
Oh. Örjan så du pratar. Jag blir ju alldeles till mej! 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 16:29Nina, du har skaffat bra kamera? Då kan du ju ta lite snygga bilder på... ja, du vet 😉
Nina, du har skaffat bra kamera? Då kan du ju ta lite snygga bilder på... ja, du vet 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 16:29Haha, jag har tydligen helt missat och missuppfattat ngt väsentligt här... 🙂
Haha, jag har tydligen helt missat och missuppfattat ngt väsentligt här... 🙂