Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Örjan.

Det vara bara det att Nina skrev att vi inte skulle vara "blyga" utan
berätta hur hon skulle göra med kameran och så kom du med din precisa redogörelse. I min lilla hjärna blev det väldigt roligt.

Haha, den bjuder jag på 🙂

Tack söta ni! 😀 Men jag har inte skaffat en bra kamera (det står högt upp på önskelistan just nu däremot). Jag har bara hittat laddaren till min lilla idiotkamera. Den tar hyfsade bilder ändå. Köpte den av en prylgalen kollega för två år sen. Hon tog fin

Nina: Jättefint! 🙂 Antar att utsikten väger upp för det somliga gäster lämnar efter sig...?!

Nina:

Ojoj, spännande. Är det bra att den är gammal förresten?

Gomorron! 😀

Idag vill jag inte sova. Jag vill sitta ute och titta på solen som idag har en liten regnbåge på var sida. 😀 Jag vill sitta och beundra mitt blå nagellack som glittrar i solen. (H:)
Men istället ska jag lägga mig i min mjuka säng med prinse

God morgon i stugorna/lägenheterna/båtarna/insert other accomodation!

Här skulle man försöka sova ut en söndag, vilket absolut inte är ett problem i vanliga fall, och så vaknar man strax före 7! Och tur var väl det, annars hade jag missat en helt underba

God morgon!

Jag har fått erektionsproblem! Eller ja, det är inte lätt efter 14 mils cyklande i hårt tempo iallafall.

Får väl sörpla i mig kaffet och gå in och göra ett nytt försök.

Gooooood morgon!
Jag önskar att jag kunde säga att jag har ägnat hela första timmen vaken idag med en rask promenad, men tyvärr. Den har ägnats åt tvätt och nyhetsläsande.

Ska lämna in datorn på service hos men lilla extra-familj idag efter lunch så jag

God morgon. Härligt väder ute idag, tyvärr så sitter man instängd på jobbet hela dan. Men efter jobbet ska jag hem till föräldrarna och äta svenska kräftor!!! 😀