Quote from Fredric Lagerström on 5 September 2010, 19:27Åh vad snällt Helena! Vi får ta oss en tur ihop när jag hälsar på syrran i Sth.
Åh vad snällt Helena! Vi får ta oss en tur ihop när jag hälsar på syrran i Sth.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 21:20bra fråga Helena
bra fråga Helena
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 06:04inatt har jag haft viss användning av näsdukar..
inatt har jag haft viss användning av näsdukar..
Quote from ellen olsson on 6 September 2010, 07:04Morrn! Ännu en måndag...
Krya på dig, Helen!
Morrn! Ännu en måndag...
Krya på dig, Helen!
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 07:28Hej och välkomna till en STRÅLANDE morgon !
Hoppas att ni alla har sovit gott & känner er utvilade så att ni orkar med en full arbetsvecka !
Ber om ursäkt att dagens rapport inte är den roligaste men solen skiner ju alltid överskönheter ... .? Måste v
Hej och välkomna till en STRÅLANDE morgon !
Hoppas att ni alla har sovit gott & känner er utvilade så att ni orkar med en full arbetsvecka !
Ber om ursäkt att dagens rapport inte är den roligaste men solen skiner ju alltid överskönheter ... .? Måste v
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 07:31Wiiiiiiiieeeeee! Perfekt löparväder i Krylbo idag! 😀
Wiiiiiiiieeeeee! Perfekt löparväder i Krylbo idag! 😀
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 07:34tjoho... vaknade med halsont som inte var av denna värld.
Så blir att ligga till sängs hela dagen avboka alla viktiga möten och försöka trösta sig med att följa ö till ö tävlingen live på nätet som går idag.http://www.otillo.se/live/index.html
tjoho... vaknade med halsont som inte var av denna värld.
Så blir att ligga till sängs hela dagen avboka alla viktiga möten och försöka trösta sig med att följa ö till ö tävlingen live på nätet som går idag.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 07:40God morgon!
Även jag vaknade lite krasslig. Känner av halsen och verkar vara förkyld 🙁 Undra om jag kan gå på gympa i kväll i alla fall...?
Kaffe någon?
God morgon!
Även jag vaknade lite krasslig. Känner av halsen och verkar vara förkyld 🙁 Undra om jag kan gå på gympa i kväll i alla fall...?
Kaffe någon?
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 07:47Linda >> Ja tack !!! Du vet att jag itne säger nej till en skvätt
Linda >> Ja tack !!! Du vet att jag itne säger nej till en skvätt
Quote from ellen olsson on 6 September 2010, 07:48Gomorron!
Gomorron!