Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 10:53ser ju ut att vara härligt väder idag med, efter frukosten blir det skogen
ser ju ut att vara härligt väder idag med, efter frukosten blir det skogen
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 11:26Helen: låter härligt! Ja, det är underbart väder - förmodligen i hela vårt avlånga land 😀
Själv är det snart dags att gå till jobbet - ska jobba lite extra idag 😀
Helen: låter härligt! Ja, det är underbart väder - förmodligen i hela vårt avlånga land 😀
Själv är det snart dags att gå till jobbet - ska jobba lite extra idag 😀
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 11:28Ska ta mig en promenad till slottsparken hemmavid. Vill inte sitta inne när solen lyser med sin närvaro.
Ha en fantastisk dag allesammans!!
Ska ta mig en promenad till slottsparken hemmavid. Vill inte sitta inne när solen lyser med sin närvaro.
Ha en fantastisk dag allesammans!!
Quote from Fredric Lagerström on 5 September 2010, 12:09God morgon.
Jag sov till nästan 11 :D.Idag blir det cykel iaf. Helt perfekt väder. Hade varit kul att ha nån att cykla med men får hålla till godo med mej själv. Ska städa upp lite först, vika lite tvätt och fixa lite med hojen.
Sen blir det jag, lands
God morgon.
Jag sov till nästan 11 :D.
Idag blir det cykel iaf. Helt perfekt väder. Hade varit kul att ha nån att cykla med men får hålla till godo med mej själv. Ska städa upp lite först, vika lite tvätt och fixa lite med hojen.
Sen blir det jag, lands
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 12:33Synd Aadu att du bor så långt bort, annars hade du kunnat få mit trevliga sällskap:-)
Synd Aadu att du bor så långt bort, annars hade du kunnat få mit trevliga sällskap:-)
Quote from ellen olsson on 5 September 2010, 15:29Goddag! Det var kalasfint väder imorse. Sol och vindstilla gjorde det varmt i tältet. 🙂
Nu fyller jag på energiförrådet inför ett långpass senare idag.
Goddag! Det var kalasfint väder imorse. Sol och vindstilla gjorde det varmt i tältet. 🙂
Nu fyller jag på energiförrådet inför ett långpass senare idag.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 15:33Fredrik, har du inte stigit upp ur tältet förrän nu??
Fredrik, har du inte stigit upp ur tältet förrän nu??
Quote from ellen olsson on 5 September 2010, 15:37Jag har stigit upp, ätit frukost, packat ihop, paddlat tillbaka till Fiskebäck, stuvat undan kajaken, cyklat hem, packat upp, druckit te, käkat och gjort en del annat. Det var länge sedan jag steg upp. 🙂
Jag har stigit upp, ätit frukost, packat ihop, paddlat tillbaka till Fiskebäck, stuvat undan kajaken, cyklat hem, packat upp, druckit te, käkat och gjort en del annat. Det var länge sedan jag steg upp. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 17:39jag glömde ju dricka kaffe i morse!
jag glömde ju dricka kaffe i morse!
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 17:53Hur kan man GLÖMMA kaffet??
Hur kan man GLÖMMA kaffet??