Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 10:09"Puckeln" på veckan.. snuskisar! Eller om man hellre föredrar lill-lördag.
"Puckeln" på veckan.. snuskisar! Eller om man hellre föredrar lill-lördag.
Quote from ellen olsson on 8 September 2010, 10:10Äsch! Du var ju så positiv så det var lätt för oss att tro på lite humping för din del. 😉
Äsch! Du var ju så positiv så det var lätt för oss att tro på lite humping för din del. 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 10:12Jag har inte kommit så långt i mitt träningsdejtande än.
Jag har inte kommit så långt i mitt träningsdejtande än.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 13:31Träningsdejt? Låter inte så tokigt.
Någon som har lust med lite träningshångel? (H)
Träningsdejt? Låter inte så tokigt.
Någon som har lust med lite träningshångel? (H)
Quote from Rasmus Olsson on 8 September 2010, 13:42Jag vill träningshångla!
Jag vill träningshångla!
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 14:17Du vill ju alltid hångla. Jag börjar fasiken glömma hur man gör. Men dejtträning först, sedan hångelträning (H)
Du vill ju alltid hångla. Jag börjar fasiken glömma hur man gör. Men dejtträning först, sedan hångelträning (H)
Quote from Rasmus Olsson on 8 September 2010, 14:18Är det nån här som inte vill hångla hela tiden?!
Är det nån här som inte vill hångla hela tiden?!
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 20:43på tal om att hälla ut saker..
vem vet hur mycket vatten det hamnar på golvet om några elever rycker i nödduschen? 😉
på tal om att hälla ut saker..
vem vet hur mycket vatten det hamnar på golvet om några elever rycker i nödduschen? 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 21:44Helen: ojojoj, vem fick torka upp?
Helen: ojojoj, vem fick torka upp?
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 21:47inte jag...
det var inte så roligt att dra i duschen trots allt..
inte jag...
det var inte så roligt att dra i duschen trots allt..