Quote from Fredric Lagerström on 8 September 2010, 08:43Vattnet är glasklart men glaset är grönt och sist var i Juni. Måste dra slang från Lillstugan och har ju haft sommargäster där hela sommaren.
Vattnet är glasklart men glaset är grönt och sist var i Juni. Måste dra slang från Lillstugan och har ju haft sommargäster där hela sommaren.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 08:47Så här kommer en bild från Snuskis !!!
BILD:img266.imageshack.us/img266/3227/img0028fz.jpg
Så här kommer en bild från Snuskis !!!
BILD:img266.imageshack.us/img266/3227/img0028fz.jpg
Quote from Rasmus Olsson on 8 September 2010, 08:51ARGHHHHHHHHHH Inte glas på datorn! En oförsiktig rörelse så är datorn fylld med latte å du kan langa den i sjön!
ARGHHHHHHHHHH Inte glas på datorn! En oförsiktig rörelse så är datorn fylld med latte å du kan langa den i sjön!
Quote from Fredric Lagerström on 8 September 2010, 08:54Jo men du vet, Nina gillar "living on the edge" 😉
Jo men du vet, Nina gillar "living on the edge" 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 08:58Bruse, jag ställde den bara där för fotograferingsögonblicket. 😉 Oroa dig inte.
Bruse, jag ställde den bara där för fotograferingsögonblicket. 😉 Oroa dig inte.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 08:58Micke, tack för hjälpen med bilden. 😀
Och vem köper en ny vindruta till mig. Min är tydligen repig! (#)
Micke, tack för hjälpen med bilden. 😀
Och vem köper en ny vindruta till mig. Min är tydligen repig! (#)
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 09:52Hump day!
Hump day!
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 09:53Kat: Skall du få Ligga menar du??
Kat: Skall du få Ligga menar du??
Quote from ellen olsson on 8 September 2010, 09:54Katarina: Humpday? Det där får du nog förklara lite närmare med tanke på vad "hump" kan betyda... 😉 😀
Edit: Äsch! Lucas hann före.
Katarina: Humpday? Det där får du nog förklara lite närmare med tanke på vad "hump" kan betyda... 😉 😀
Edit: Äsch! Lucas hann före.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 09:54Lucas >> (t+)
Lucas >> (t+)