Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 06:58Gomorron! Vilken härlig morgon! Kan tyvärr inte bidra med någon soluppgång idag för det står en stad i vägen. 😉
Gomorron! Vilken härlig morgon! Kan tyvärr inte bidra med någon soluppgång idag för det står en stad i vägen. 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 07:05Det är hus i vägen här också, men de syns inte för all dimma så jag låtsas att jag har en fin utsikt 😉
Det är hus i vägen här också, men de syns inte för all dimma så jag låtsas att jag har en fin utsikt 😉
Quote from ellen olsson on 8 September 2010, 07:13Gomorron! Det är visst redan onsdag.
Gomorron! Det är visst redan onsdag.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 07:18Hahaha!!! (H)
Hahaha!!! (H)
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 07:23Aadu >> Nej dessvärre så sitter vi här på på trådat, inte det roligaste men vad ska man göra.
Snuskis>> Så du tänker inte förgylla våran tillvaro med bilder idag ??? Taskig du är !
Alla >> Gooood Morgon !!!
Här kommer dagens rapport.
Alingsås: Soli
Aadu >> Nej dessvärre så sitter vi här på på trådat, inte det roligaste men vad ska man göra.
Snuskis>> Så du tänker inte förgylla våran tillvaro med bilder idag ??? Taskig du är !
Alla >> Gooood Morgon !!!
Här kommer dagens rapport.
Alingsås: Soli
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 07:33Ja, du vet ju vart det finns gott kaffe, Micke. 😉 Hojta till när du närmar dig så sätter jag på en balja. 😉
Ja, du vet ju vart det finns gott kaffe, Micke. 😉 Hojta till när du närmar dig så sätter jag på en balja. 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 07:36Jajaja, här kommer en otroligt spännande bild på Frölundahimlen. 😉 Fläckarna är från kameran, det är inga ufon. 😉
BILD:http://a.imageshack.us/img227/8439/cimg5396.jpg
Jajaja, här kommer en otroligt spännande bild på Frölundahimlen. 😉 Fläckarna är från kameran, det är inga ufon. 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 07:57Morrn morrn. Micke, du och jag drar till Nina för en kopp tycker jag.
Fyi så har jag haft en bra star på morgonen med första träningspasset i simhallen på 14 år. Det märks att min Vår och sommar har satt spår på fysiken iaf.
Morrn morrn. Micke, du och jag drar till Nina för en kopp tycker jag.
Fyi så har jag haft en bra star på morgonen med första träningspasset i simhallen på 14 år. Det märks att min Vår och sommar har satt spår på fysiken iaf.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 07:57Snuskis >> Då blir det du som fixar kaffe på måndag och tisdag då ...;) Eller måndag i alla fall
Gällande din bild så misstänker jag att du
1. inte har rengjort linsen ordentligt med _rätt_ saker
2. fått in fukt(t-)
Snuskis >> Då blir det du som fixar kaffe på måndag och tisdag då ...;) Eller måndag i alla fall
Gällande din bild så misstänker jag att du
1. inte har rengjort linsen ordentligt med _rätt_ saker
2. fått in fukt(t-)
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 07:58Lucas >> Låter som en strålande ide tycker jag !!!
Lucas >> Låter som en strålande ide tycker jag !!!