Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:27Bruse: du får visa var skåpet ska stå och agera föregångsman. Hoppas du får en bättre morgon när de fått gnälla av sig lite.
Hoppas alla andra har en bättre morgon och att ni som är sjuka snabbt kryar på sig. Själv hoppas jag kunna jobba imorgon för att
Bruse: du får visa var skåpet ska stå och agera föregångsman. Hoppas du får en bättre morgon när de fått gnälla av sig lite.
Hoppas alla andra har en bättre morgon och att ni som är sjuka snabbt kryar på sig. Själv hoppas jag kunna jobba imorgon för att
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:29Bruse: i min värld kan män under 40 vara kärringar, det har inte med ålder eller kön att göra.
Trist att höra om din morgon, dubbelt upp fel liksom. Hoppas dagen blir bättre än början (t+)
Bruse: i min värld kan män under 40 vara kärringar, det har inte med ålder eller kön att göra.
Trist att höra om din morgon, dubbelt upp fel liksom. Hoppas dagen blir bättre än början (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2010, 09:29BILD:http://web.comhem.se/~u70313658/irontube.gif
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:30Camilla: (t+) håller med det är mer en negativ attityd som avgör.
Camilla: (t+) håller med det är mer en negativ attityd som avgör.
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2010, 09:30Det är ett jävla gnäll på en del på kontoret. Inte konstigt halva sitter för sig själva i en egen hörna.
Det är ett jävla gnäll på en del på kontoret. Inte konstigt halva sitter för sig själva i en egen hörna.
Quote from Fredric Lagerström on 7 September 2010, 09:30Jag vet precis Bruse. Det är skit när jag kommer in med cykeln på jobbet och får höra gnäll det första. Jag skällde ut min chef efter noter en gång när han hotade kasta ut cykeln.
Skit i dom Bruse!
Jag vet precis Bruse. Det är skit när jag kommer in med cykeln på jobbet och får höra gnäll det första. Jag skällde ut min chef efter noter en gång när han hotade kasta ut cykeln.
Skit i dom Bruse!
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2010, 09:34Min chef som sitter i Göteborg är på min sida. En chef två nivåer upp har fått det på sin lott att skaka fram ett säkert låsbart cykelrum.
Min chef bad mig höra av mig till henne om trakasserierna fortsätter. det tom gnälls när jag går med cykelskor på p
Min chef som sitter i Göteborg är på min sida. En chef två nivåer upp har fått det på sin lott att skaka fram ett säkert låsbart cykelrum.
Min chef bad mig höra av mig till henne om trakasserierna fortsätter. det tom gnälls när jag går med cykelskor på p
Quote from ellen olsson on 7 September 2010, 10:24Bruse: Din morgon verkar inte ha börjat så lysande...
Cykelförvaring är en svår nöt för många företag, men på de ställen där cheferna själva cyklar är det aldrig några problem. Inte ett oväntat samband men onekligen värt att tänka på när man söker nytt jo
Bruse: Din morgon verkar inte ha börjat så lysande...
Cykelförvaring är en svår nöt för många företag, men på de ställen där cheferna själva cyklar är det aldrig några problem. Inte ett oväntat samband men onekligen värt att tänka på när man söker nytt jo
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2010, 10:30Nån ide att polisanmäla en okänd man? När det inte ens går att polisanmäla ett pucko som står med sin bil 2 meter från mig och poliserna? Poliserna vägrade ta en anmälan och hävdade att jag inte får cykla på vintern. Nej, ska nåt ske får jag ta lagen i eg
Nån ide att polisanmäla en okänd man? När det inte ens går att polisanmäla ett pucko som står med sin bil 2 meter från mig och poliserna? Poliserna vägrade ta en anmälan och hävdade att jag inte får cykla på vintern. Nej, ska nåt ske får jag ta lagen i eg
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2010, 10:49Ska ha med mig en träpinne att kasta i framhjulet nästa gång. Då lär han eller hon inte snacka så mycket skit.
Ska ha med mig en träpinne att kasta i framhjulet nästa gång. Då lär han eller hon inte snacka så mycket skit.