Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2010, 10:53Stadium har en sån här, 20 cm lång, Perfekt i bakfickan.
Kan påpeka, att det inte är första gången jag får stryk av en cyklist!
BILD:http://www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium/059142_001.jpg
Stadium har en sån här, 20 cm lång, Perfekt i bakfickan.
Kan påpeka, att det inte är första gången jag får stryk av en cyklist!
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 12:57Nä cyklister är ju knäppa.
Nä cyklister är ju knäppa.
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2010, 13:06Så nu är den inhandlad. Ska linda handtaget så den är skön att hålla i och så det inte rinner blod ned på handen.
Så nu är den inhandlad. Ska linda handtaget så den är skön att hålla i och så det inte rinner blod ned på handen.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:36Bruse, ska du använda basebollträet på jobbet eller när du cyklar?
Bruse, ska du använda basebollträet på jobbet eller när du cyklar?
Quote from Åsa Tysklind on 7 September 2010, 15:39Jag brukar ställa cyken i server rummet där kommer det inte så så många. Varfall inte chefen ( han har inte behörighet dit ).
Jag brukar ställa cyken i server rummet där kommer det inte så så många. Varfall inte chefen ( han har inte behörighet dit ).
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2010, 15:47Serverrummet står i Blg, lite långt för att parkera en cykel.
Serverrummet står i Blg, lite långt för att parkera en cykel.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 19:05har oxå tänkt det på mitt nya jobb.. om jag skulle cykla..vart ställer jag cykeln... kanske dags att gå och leta rätt på något bra säkert krypin.. fast kan vara svårt på en rel nybyggd skola..
har oxå tänkt det på mitt nya jobb.. om jag skulle cykla..vart ställer jag cykeln... kanske dags att gå och leta rätt på något bra säkert krypin.. fast kan vara svårt på en rel nybyggd skola..
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 19:13Micke: VA! Är inte du väderguru och kan förutspå utsikterna utan dator? *chockad* 😀
Micke: VA! Är inte du väderguru och kan förutspå utsikterna utan dator? *chockad* 😀
Quote from Fredric Lagerström on 7 September 2010, 21:26Ja, Micke. Du har väl trådlöst iaf? Eller sitter du där o fipplar med kablar?
Ja, Micke. Du har väl trådlöst iaf? Eller sitter du där o fipplar med kablar?
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 06:50Va!? Är jag FÖRST *chockad*
God morgon på er alla fb-singlar. Ytterligare en vacker sensommar/tidig-höst-dag utanför fönstret. 🙂
Va!? Är jag FÖRST *chockad*
God morgon på er alla fb-singlar. Ytterligare en vacker sensommar/tidig-höst-dag utanför fönstret. 🙂