Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 08:13😀 bra där.
😀 bra där.
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2010, 08:50Nu är det fan krig! Ska cykla med basebollsträ i fortsättningen. Idioten kör på mig bakifrån å hävdar att jag ska plinga när jag kör om. Hävdar att han ska kolla bakåt innan han kör ut. Men förty, var jag redan förbi honom när han kör på mig.
Ber han sta
Nu är det fan krig! Ska cykla med basebollsträ i fortsättningen. Idioten kör på mig bakifrån å hävdar att jag ska plinga när jag kör om. Hävdar att han ska kolla bakåt innan han kör ut. Men förty, var jag redan förbi honom när han kör på mig.
Ber han sta
Quote from Fredric Lagerström on 7 September 2010, 08:54God morgon.
Just smile and wave, boys! Just smile and wave.
God morgon.
Just smile and wave, boys! Just smile and wave.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:05God Morgon!
Ska ta min tredje kopp kaffe, tretår någon?
Micke: får jag beställa sol till lördag em över Stockholms innerstad? Det är OK med regn över Östermalm 😉
God Morgon!
Ska ta min tredje kopp kaffe, tretår någon?
Micke: får jag beställa sol till lördag em över Stockholms innerstad? Det är OK med regn över Östermalm 😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:09Camilla >> Så länge jag får bestämma så kommer det att vara som sämst mulet på lördag eftermiddag. Kanske några små lätta moln av duggregn för alla löpare men inget mer
Camilla >> Så länge jag får bestämma så kommer det att vara som sämst mulet på lördag eftermiddag. Kanske några små lätta moln av duggregn för alla löpare men inget mer
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:10Går det inte att muta dig med kaffe? Och scones? Hemgjord marmelad?
Går det inte att muta dig med kaffe? Och scones? Hemgjord marmelad?
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:13Bra, Micke. Håll undan regnet så mycket du kan. Jag har tänkt måla lite på lördag... 🙂
Bra, Micke. Håll undan regnet så mycket du kan. Jag har tänkt måla lite på lördag... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:16Camilla >> Om jag och barnen orkar hade vi tänkt att titta på halvmaran och det är inget mysigt att göra sådant i regnet. Så i detta fall så hjälper bara en kaffe gjord på Lauk eller Blue Mountain för att jag ska vika mig 😀
Örjan >> Men det är ju klart
Camilla >> Om jag och barnen orkar hade vi tänkt att titta på halvmaran och det är inget mysigt att göra sådant i regnet. Så i detta fall så hjälper bara en kaffe gjord på Lauk eller Blue Mountain för att jag ska vika mig 😀
Örjan >> Men det är ju klart
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:22Verkar inte vara någon vidare god morgon för dig Bruse.
Själv har jag mailat ex:et och lagt mig på en skamligt låg nivå gällande bodelningen. Tar han det inte är han dum. Vet att jag förlorar en massa pengar men jag orkar inte, vill komma vidare med mitt
Verkar inte vara någon vidare god morgon för dig Bruse.
Själv har jag mailat ex:et och lagt mig på en skamligt låg nivå gällande bodelningen. Tar han det inte är han dum. Vet att jag förlorar en massa pengar men jag orkar inte, vill komma vidare med mitt
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2010, 09:23Vilka jävla kollegor, De säger inte godmorgon, utan de första är gnäll. Som jävla kärringar. Å så är de män under 40!
Vilka jävla kollegor, De säger inte godmorgon, utan de första är gnäll. Som jävla kärringar. Å så är de män under 40!