Quote from Fredric Lagerström on 12 September 2010, 15:50Folkraceträningen gick bra. Dvs min bil är hel fortfarande 😉
Folkraceträningen gick bra. Dvs min bil är hel fortfarande 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 15:53Grattis Aadu:-)
Grattis Aadu:-)
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 15:54Aadu, låt nu sonen tvätta bilen åt far sin som tack för lånet 🙂
Aadu, låt nu sonen tvätta bilen åt far sin som tack för lånet 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:51Var ohyfsad nog att störta iväg till tävlingarna utan att säga god morgon... säger det två gånger i morgon istället 😉
Hoppas att tandborstarna får ett par mysiga dagar i 08-land! 😀
Var ohyfsad nog att störta iväg till tävlingarna utan att säga god morgon... säger det två gånger i morgon istället 😉
Hoppas att tandborstarna får ett par mysiga dagar i 08-land! 😀
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 20:14Jag vill oxå ha tandborstbesök. 🙁 Fuuuskit ju!
Jag vill oxå ha tandborstbesök. 🙁 Fuuuskit ju!
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 20:23Vad har du för adress Nina?
Jag har en tandborste över som jag kan skicka ner...;)
Vad har du för adress Nina?
Jag har en tandborste över som jag kan skicka ner...;)
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 20:25Ska du skicka den så är jag ju inte hemma när den kommer fram. 😉
Ska du skicka den så är jag ju inte hemma när den kommer fram. 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 20:25Jag har massor av tandborstar (oanvända än så länge), men vad hjälper det...?
Jag har massor av tandborstar (oanvända än så länge), men vad hjälper det...?
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 20:27Jag har väl så sett oxå massor av tandborstar. Har i regel en i varje handväska. 😉 Jag gillar att borsta tänderna. 😉 Det var bara just inte mina egna tandborstar jag var ute efter nu. (H)
Jag har väl så sett oxå massor av tandborstar. Har i regel en i varje handväska. 😉 Jag gillar att borsta tänderna. 😉 Det var bara just inte mina egna tandborstar jag var ute efter nu. (H)
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 20:28Robert: Jag menar.. vem kommer ihåg att ta på sig dem.. i början? (H)
Robert: Jag menar.. vem kommer ihåg att ta på sig dem.. i början? (H)