Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:27@ Hasse: när du nu får tid att läsa detta mitt i allt (H:) och (L) så har jag just staplat ur bilen efter besök i Norrtälje. Släktingarna tyckte min nerför-trappan-gång såg bra ut men nyss var det svårt med 1 cm höjdskillnad vid ytterdörren...... ? Men an
@ Hasse: när du nu får tid att läsa detta mitt i allt (H:) och (L) så har jag just staplat ur bilen efter besök i Norrtälje. Släktingarna tyckte min nerför-trappan-gång såg bra ut men nyss var det svårt med 1 cm höjdskillnad vid ytterdörren...... ? Men an
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:30Jessie: Jo kan förstå den tanken (H)
Jessie: Jo kan förstå den tanken (H)
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 22:34*Imponerad över hur förberedd för alla eventualiteter Nina är med sina handväskor* (H)
*Imponerad över hur förberedd för alla eventualiteter Nina är med sina handväskor* (H)
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 07:22God morgon mina vänner!
Hoppas att alla får en kalas dag:-)
Kram er som förtjänar det...
God morgon mina vänner!
Hoppas att alla får en kalas dag:-)
Kram er som förtjänar det...
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 07:32God morgon. Hoppas att alla har sovit gott. Ser inte fram emot dagen så mycket för jag har sista tandläkarbesöket för min rotfyllning idag (#)
God morgon. Hoppas att alla har sovit gott. Ser inte fram emot dagen så mycket för jag har sista tandläkarbesöket för min rotfyllning idag (#)
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 07:33Morrn.
%¤"%&@£$@ ****** morgon säger jag bara! ******* ¤%#"#¤"£$@#"¤# :@ *** ******* %&#""¤@£%&¤ :@
******** ***** ¤#"£¤#"£$@€ :@ *** *** ***
GAAAAAAAAAAAAAAHH!Hoppas ni andra har en bra morgon åtminstone! (#)
Morrn.
%¤"%&@£$@ ****** morgon säger jag bara! ******* ¤%#"#¤"£$@#"¤# :@ *** ******* %&#""¤@£%&¤ :@
******** ***** ¤#"£¤#"£$@€ :@ *** *** ***
GAAAAAAAAAAAAAAHH!
Hoppas ni andra har en bra morgon åtminstone! (#)
Quote from ellen olsson on 13 September 2010, 07:36Gomorron! Måndagströttheten är på plats...
Gomorron! Måndagströttheten är på plats...
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 07:38Ojdå Nina. Din morgon verkar bara kunna bli bättre iallafall.
Micke... var är prognosen? När jag för en gångsskull har sovmorgon och en chans att läsa den innan jag går ut genom dörren.
Godmorgon förresten 🙂
Ojdå Nina. Din morgon verkar bara kunna bli bättre iallafall.
Micke... var är prognosen? När jag för en gångsskull har sovmorgon och en chans att läsa den innan jag går ut genom dörren.
Godmorgon förresten 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 07:39Anna: Varför är du vaken nu om du har sovmorgon?
Anna: Varför är du vaken nu om du har sovmorgon?
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 07:42Men Nina... Vad har hänt?
Men Nina... Vad har hänt?