Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:49God Morgon, hoppas dagen artar sig bättre för er som dagen inte börjat optimalt för 😉 Jag ska i väg först i em så jag hoppas att pendeltåget skärpt sig tills dess. Men man vet ju aldrig.
Kat! Du får regga för mig.
Luftburna kramar till Nina, hon är vä
God Morgon, hoppas dagen artar sig bättre för er som dagen inte börjat optimalt för 😉 Jag ska i väg först i em så jag hoppas att pendeltåget skärpt sig tills dess. Men man vet ju aldrig.
Kat! Du får regga för mig.
Luftburna kramar till Nina, hon är vä
Quote from Fredric Lagerström on 13 September 2010, 08:50God morgon. Jag har hett kaffe iaf och har fått ont i ryggen 🙁
God morgon. Jag har hett kaffe iaf och har fått ont i ryggen 🙁
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:52Aadu- var det av sonens bilkörning?
Just det, nu är kaffet klart! Micke, dags för påtår 😉
Eller måste jag snöra? (H:)
Aadu- var det av sonens bilkörning?
Just det, nu är kaffet klart! Micke, dags för påtår 😉
Eller måste jag snöra? (H:)
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:57Ja, vart håller Micke hus?? (#)
MIIIIICKEEEEEE!!!!!!!!!
Har han försovit sig eller har han gått under jorden?
Ja, vart håller Micke hus?? (#)
MIIIIICKEEEEEE!!!!!!!!!
Har han försovit sig eller har han gått under jorden?
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 09:05Micke är ju på resande fot om inte jag minns fel.
Micke är ju på resande fot om inte jag minns fel.
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 09:07Det känns ju som att jag borde veta det. *rodna* Nu kommer han ju att mobba mig i minst 100 år! (#)
Det känns ju som att jag borde veta det. *rodna* Nu kommer han ju att mobba mig i minst 100 år! (#)
Quote from Fredric Lagerström on 13 September 2010, 09:09Camilla: Kan vara från när jag slet med akvariet häromdagen.
Jag axlar Mickes mantel och säger: Sverige får väder och det gungar på böljan den blå. Hö hö hö.
Camilla: Kan vara från när jag slet med akvariet häromdagen.
Jag axlar Mickes mantel och säger: Sverige får väder och det gungar på böljan den blå. Hö hö hö.
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 09:09Nina, vi kan ta varandra i hand! Det är så mycket som är på gång i alla trådar så hans resa hade jag inte heller koll på. Då blir det mobbing i bara 50 år.
Edit: Aadu: det pågår så mycket i alla trådar att jag inte hänger med. Men du mobbas inte eller h
Nina, vi kan ta varandra i hand! Det är så mycket som är på gång i alla trådar så hans resa hade jag inte heller koll på. Då blir det mobbing i bara 50 år.
Edit: Aadu: det pågår så mycket i alla trådar att jag inte hänger med. Men du mobbas inte eller h
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 09:11Tack Camilla! 😉
Aadu, det får inte gunga på böljan blå!! (#) Jag jobbar natt och då skulle nätterna bli outhärdliga.
Tack Camilla! 😉
Aadu, det får inte gunga på böljan blå!! (#) Jag jobbar natt och då skulle nätterna bli outhärdliga.
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 09:23Morrn morrn!
Har varit på ett glimrande humör sen i alla fall 07.30Är det avatar-bytar dag idag också?
Morrn morrn!
Har varit på ett glimrande humör sen i alla fall 07.30
Är det avatar-bytar dag idag också?