Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Vissa byter nästan varje dag. Jag byter 2-3 gånger per år. 🙂

Jag bytte häromdagen. Tänkte jag skulle vara uppdaterad. 😉

Nina: Jag undrade när det skulle komma, men det förklarar ju, jag måste logga in på nytt hemma. Vill du förresten få litte glimmerpulver strödd över dig idag, med tanke på hur din morgon startade? *Kramar om Nina*

Åh Sessan, glimmerpulver hade suttit fint! (H:) Jag är på lite bättre humör nu. Har packat nästan allt och solen skiner. Men jag är hungrig men kan int eäta. Jag är för pirrig i magen och det tar emot när vågen varit så barmhärtig mot mig denna veckan.

D

hehe det lät något det "Längtar egentligen till jobbet så jag kan gå å lägga mig och sova" 🙂

Haha!! Jörgen, inte nog med det. Först ska jag äta middag som någon annan har lagat. 😉

tss vissa har det bra på jobbet 😉

Jörgen, det kanske låter bra. Men jag jobbar 13.30-14.30, 15-16, 23-06.30, 9-10. 😉 Sen kan jag inte gå och lägga mig efter det utan måste ge mig ut i Oslo på en shoppingrunda för att hitta en oemotståndlig top till mina nya byxor att ha på kickoff´en. (V

hmm ja lite stökiga tider 😉 Du glömde nämna eventuelt leta nytt nagellack också.. Eller lyckades du få med alla färger du behövde 🙂

Jag har en regel: "Ett nagellack i veckan" och eftersom jag köpte mer än ett förra passet så får jag stilla mig nu... Dessutom har jag kollat kontot och konstaterat att jag nog ska lugna mig lite. Ehum...