Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 10:48(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 17:20vilken energi jag har haft idag, kan vara för att jag skippade datorn imorse och hann med en extra kaffekopp? eller så kanske det var allt sovande i helgen..
vilken energi jag har haft idag, kan vara för att jag skippade datorn imorse och hann med en extra kaffekopp? eller så kanske det var allt sovande i helgen..
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 17:57Härligt med måndagsmorgon, lite oroande när tandläkaren nämner ordet måndag tre gånger under en kort tid när man ska få en rotfyllning, men jag tror det gick bra tillslut.
Nina: Hoppas din dag blivit bättre än vad den startade med *kram*
Härligt med måndagsmorgon, lite oroande när tandläkaren nämner ordet måndag tre gånger under en kort tid när man ska få en rotfyllning, men jag tror det gick bra tillslut.
Nina: Hoppas din dag blivit bättre än vad den startade med *kram*
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 19:31Nina: Hoppas att du får en betydligt trevligare dag och kick-off med den här starten på veckan! *kram*
Nina: Hoppas att du får en betydligt trevligare dag och kick-off med den här starten på veckan! *kram*
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 20:13Gomorron. (#) Varför är jag vaken nu när min klocka ringer 22.00?? (#) *klär på mig myskläder och lommar till mässen för att se om det finns nåt kul att äta*
Gomorron. (#) Varför är jag vaken nu när min klocka ringer 22.00?? (#) *klär på mig myskläder och lommar till mässen för att se om det finns nåt kul att äta*
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 20:14Gomorron, Nina. Om du tänker fortsätta röka, gör jag slut (#)
Gomorron, Nina. Om du tänker fortsätta röka, gör jag slut (#)
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 20:19Neeej Örjan, lämna mig inte!! Jag gav paketet till min kollega. 🙂
Neeej Örjan, lämna mig inte!! Jag gav paketet till min kollega. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 20:20Godmorgon Nina men du fick några timmars sömn till. Kanske tom hinner slumra till en stund till efter att du ätit 🙂
Godmorgon Nina men du fick några timmars sömn till. Kanske tom hinner slumra till en stund till efter att du ätit 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 20:24Bra jobbat, Nina! Nu tycker jag om dig igen (H:)
Bra jobbat, Nina! Nu tycker jag om dig igen (H:)
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 20:40Det var starkt jobbat Nina!
Det var starkt jobbat Nina!