Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 07:29Morning alla..
Morning alla..
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 07:34Och jag hoppas Falun får 7 minus grader och ½ meter snö..;)
Och jag hoppas Falun får 7 minus grader och ½ meter snö..;)
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 07:47God morgon alla (H:)
Fredrik: Idag var det inte direkt härligt att köra hoj i vårat väder.
Nina: Du vet väl att det är fult all ljuga?;)
God morgon alla (H:)
Fredrik: Idag var det inte direkt härligt att köra hoj i vårat väder.
Nina: Du vet väl att det är fult all ljuga?;)
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 07:52Tobias: Blir det så får det bli skidor med glid istället för rull på torsdag 🙂
Godmorgon alla.. idag blir jag hemma. En av killarna pallade inte hösttrycket och blev sjuk idag. Men jag lär till jobbet och hämta jobbdatorn för lite arbete hemmifrån.
Tobias: Blir det så får det bli skidor med glid istället för rull på torsdag 🙂
Godmorgon alla.. idag blir jag hemma. En av killarna pallade inte hösttrycket och blev sjuk idag. Men jag lär till jobbet och hämta jobbdatorn för lite arbete hemmifrån.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 08:10God morgon. Hoppas att alla har en bra dag. Har precis lagat dagens matlåda och ska snart iväg till skolan..
God morgon. Hoppas att alla har en bra dag. Har precis lagat dagens matlåda och ska snart iväg till skolan..
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 09:31God förmiddag. Har varit uppe sen kl 7.15 men jag har nog inte varit vaken förrän typ nu. Zombie-stadiet har börjat infinna sig konstant nu på morgonen... Och hade jag inte cyklat i regnet hade jag förmodligen varit i samma zombie-stadie fram till kl 14 i
God förmiddag. Har varit uppe sen kl 7.15 men jag har nog inte varit vaken förrän typ nu. Zombie-stadiet har börjat infinna sig konstant nu på morgonen... Och hade jag inte cyklat i regnet hade jag förmodligen varit i samma zombie-stadie fram till kl 14 i
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 09:53God Morgon! Jag fick gå en tur till affären på morgonen för någon hade glömt köpa mjölk. Men här är det sol, fågelkvitter och blåst så jag vill ut på sjön med en segelbåt 😉 Är det någon som vill hänga med?
* äh, någon. det är ju jag..... skyller på tröt
God Morgon! Jag fick gå en tur till affären på morgonen för någon hade glömt köpa mjölk. Men här är det sol, fågelkvitter och blåst så jag vill ut på sjön med en segelbåt 😉 Är det någon som vill hänga med?
* äh, någon. det är ju jag..... skyller på tröt
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 10:00Lucas, jag ljuger aldrig! Jag HAR gett bort paketet! För det var väl det du menade?
Gomorron ni andra. Jag har sovit 2 timmar och ska strax ge mig ut på en shoppingtur i ett regnigt Oslo. (Tur jag tog vita tygskor, det hade ju varit synd om jag haft...tj
Lucas, jag ljuger aldrig! Jag HAR gett bort paketet! För det var väl det du menade?
Gomorron ni andra. Jag har sovit 2 timmar och ska strax ge mig ut på en shoppingtur i ett regnigt Oslo. (Tur jag tog vita tygskor, det hade ju varit synd om jag haft...tj
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 10:09Nina: Ja det var de jag menade, och då bockar jag och säger förlåt och duktig flicka 😉
Nina: Ja det var de jag menade, och då bockar jag och säger förlåt och duktig flicka 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 10:12Just nu mår jag illa av bara tanken på att röka. Så det var en tillfällig svacka bara. (#) Tur jag har er! (L)
Just nu mår jag illa av bara tanken på att röka. Så det var en tillfällig svacka bara. (#) Tur jag har er! (L)