Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Bra det Nina... Tänk om jag kunde känna samma sak för snus...

Ungjävel som springer ut mot röd gubbe, tvekar, springer fram, ångrar sig, springer tillbaka. Pang!

Får inte dagens barn lära sig vad en röd gubbe betyder, eller att bilen brevid mig kunde klippt honom?

Bruse: Körde du på honom?

Tobias: Jag äcklar nog mig själv lite med mitt snusande.. men inte verkar jag lägga av för det. Kostar snart lika mycket per dag som att äta lunch ute oxå.

Björn: Mmm...men som tur är så säger min kropp ifrån när jag snusar... Ska inte gå in på här vad som händer...men kroppen säger iaf nej 🙂

Jag försökte just att undvika köra på honom, men eftersom han hattade fram och tillbaka var det ju omöjligt att veta var han befann sig en tiondelssekund senare.

Han backade bakåt just när jag skulle passera honom, så han fick mig i backen.

Morrn! Svårt att sova när hela vänstra röven är välmarinerad och öm. Har dock får närhet och kärlek. ;~)

God morgon! Är det någon idé att muta Micke idag? *häller upp en stor kopp kaffe för säkerhets skull*

Bruse, det där lät ju både otrevligt och trevligt. Kanske är värt att ha en ömmande bak om man får närhet och kärlek!? 😉

Gomorron!

För en gångs skull är jag inte trött. Jag sov mellan 15-22 igår så jag lär inte somna riktigt ännu. har fått i mig gröt och ägg och lite, lite kaffe kunde jag ju unna mig. 😀

Jag saknar Micke och hans väderrapporter!! Det har gungat lite inatt

God morgon!
Idag är jag ledig och ska sätta in innanfönstrerna på verandan. Har även tänt höstens första brasa. Min dotter ligger vid brasan och pluggar och jag sitter här med min kopp.

Ett stort grattis till Helena (lite i efterskott)!!!!!

Vädret idag

Nina: härligt att du är pigg...;)
Hoppas du kan sova lite under dagen - det är ju viktigt att man får lite god sömn och drömmer sött *ler*