Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 07:36God morgon alla glada, Fröken dåligt minne ....(Nina )också ...
Så då var man hemma efter två trevliga dagar i en vacker med dum ( de tar inte kort där)Brüssel.
Här kommer dagen gråa rapport för våra vackra städer
Alingsås: Regn större delen av dagen
God morgon alla glada, Fröken dåligt minne ....(Nina )också ...
Så då var man hemma efter två trevliga dagar i en vacker med dum ( de tar inte kort där)Brüssel.
Här kommer dagen gråa rapport för våra vackra städer
Alingsås: Regn större delen av dagen
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 07:37Godmorgon alla
Ja då var det Onsdag och klart det regnar idag också. Älskar cykelturerna i regnet varje morgon.... not!!
Godmorgon alla
Ja då var det Onsdag och klart det regnar idag också. Älskar cykelturerna i regnet varje morgon.... not!!
Quote from ellen olsson on 15 September 2010, 07:43Gomorron!
Halsen känns inte värre än igår kväll. Alltid något...
Gomorron!
Halsen känns inte värre än igår kväll. Alltid något...
Quote from Fredric Lagerström on 15 September 2010, 07:44Meeeen Micke. Jag hade ju tänkt nicha in mej i ditt väderskrå nu. Min plan var att skriva rena "feel good" rapporter och att gå på känsla.
Meeeen Micke. Jag hade ju tänkt nicha in mej i ditt väderskrå nu. Min plan var att skriva rena "feel good" rapporter och att gå på känsla.
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 07:54God morgon!
En trött herre sitter med kaffet och försöker producera lite...går så där halv bra...
God morgon!
En trött herre sitter med kaffet och försöker producera lite...går så där halv bra...
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 08:03Aadu >> Sorry !!! Hade jag vetat om det så hade jag väntat med rapporterna 🙂
Aadu >> Sorry !!! Hade jag vetat om det så hade jag väntat med rapporterna 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 08:04God morgon! Blev väckt av att någon försökte skrika sig hes för en halvtimma sedan. Undra om personen försökte slippa använda telefonen och på allvar trodde att han kunde skrika så det hördes 46 mil 😉
Sitter i alla fall och laddar för mötet med min juri
God morgon! Blev väckt av att någon försökte skrika sig hes för en halvtimma sedan. Undra om personen försökte slippa använda telefonen och på allvar trodde att han kunde skrika så det hördes 46 mil 😉
Sitter i alla fall och laddar för mötet med min juri
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 08:05Go morron go morron här var Lucas i ottan, Första passet för dagen gjort, 45 min simning innan jobbet, efter jobbet blir det 1,5 timmar innebandy:-)
Micke: Kaffe?
Go morron go morron här var Lucas i ottan, Första passet för dagen gjort, 45 min simning innan jobbet, efter jobbet blir det 1,5 timmar innebandy:-)
Micke: Kaffe?
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 08:09Lucas >>> Det vet du !!!!
Du skulle ha varit med i måndags kväll .... Vilket kaffe, vilken crema .... mums !!!
Lucas >>> Det vet du !!!!
Du skulle ha varit med i måndags kväll .... Vilket kaffe, vilken crema .... mums !!!
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 08:10Du skulle ha ringt;)
Du skulle ha ringt;)