Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:32Tobias >> Bara tuta och köra !!! (t+)
God morgon alla vakna och (anti)pigga !!!!
Här kommer dagens blöta rapport !!
Alingsås: Regn med uppehåll under lunch 9-14 grader
Eskilstuna: Regn 10-13 grader
Borås: Regn med uppehåll under lunch 8-13 grader
Fal
Tobias >> Bara tuta och köra !!! (t+)
God morgon alla vakna och (anti)pigga !!!!
Här kommer dagens blöta rapport !!
Alingsås: Regn med uppehåll under lunch 9-14 grader
Eskilstuna: Regn 10-13 grader
Borås: Regn med uppehåll under lunch 8-13 grader
Fal
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:35Go morron go morron (H:) Hoppas alla mår bra.
Än så länge är jag glad idag, med det lär ju komma att ändra sig, fram tills kvällen iaf, för då får jag besök och kommer att bli glad igen.
Micke: Vecka 39 vill jag ha bara sol i gbg och a-sås.
Go morron go morron (H:) Hoppas alla mår bra.
Än så länge är jag glad idag, med det lär ju komma att ändra sig, fram tills kvällen iaf, för då får jag besök och kommer att bli glad igen.
Micke: Vecka 39 vill jag ha bara sol i gbg och a-sås.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:36Godmorgon alla
Ja du Tobias du var ju först så jag får väl stå över idag 😉 *tänker för mig själv tusan också*
Godmorgon alla
Ja du Tobias du var ju först så jag får väl stå över idag 😉 *tänker för mig själv tusan också*
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:41Lucas >> Det är en kostnads fråga 😀 (H) men jag ska se vad jag kan hitta på ...
Lucas >> Det är en kostnads fråga 😀 (H) men jag ska se vad jag kan hitta på ...
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:44Och jag vet vad du vill ha, men icke 😉
Och jag vet vad du vill ha, men icke 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:50Lucas >> Det går bra med en Latte Venti från Starbucks / månad 😀 (H:)
Lucas >> Det går bra med en Latte Venti från Starbucks / månad 😀 (H:)
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:52Hmm, det blir svårt, då vi inte har starbucks här nere:-)
Hmm, det blir svårt, då vi inte har starbucks här nere:-)
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:56God morgon. Idag är det jobb som gäller. Känns inte som att det gör någonting att sitta inne idag med tanke på vädret.
God morgon. Idag är det jobb som gäller. Känns inte som att det gör någonting att sitta inne idag med tanke på vädret.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:58Lucas >> Det är bara att välja .... den vackra eller Latte Venti ;)(H:)
Lucas >> Det är bara att välja .... den vackra eller Latte Venti ;)(H:)
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:59haha, svårt val 😉
haha, svårt val 😉