Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 08:11God morgon alla! Trevligt att se dig tillbaka Micke.
Färdigtränad och klar. Chefen borta. Hämtar dottern. Kan bara bli en bra dag. 😀
God morgon alla! Trevligt att se dig tillbaka Micke.
Färdigtränad och klar. Chefen borta. Hämtar dottern. Kan bara bli en bra dag. 😀
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 08:16Lucas >> Hade jag gjort om jag hade vetat att du hade hunnit till restaurangen innan vi gick eller de stängde 😉 Sen vågade jag inte tänka på vad den där koppen kaffe kostade (#)
Katarina >> Tackar !! 🙂
Lucas >> Hade jag gjort om jag hade vetat att du hade hunnit till restaurangen innan vi gick eller de stängde 😉 Sen vågade jag inte tänka på vad den där koppen kaffe kostade (#)
Katarina >> Tackar !! 🙂
Quote from ellen olsson on 15 September 2010, 08:28*försöker hålla korrekt antal tummar och tår för att maximera Sessans flyt*
Ha en trevlig dag allihop!
*försöker hålla korrekt antal tummar och tår för att maximera Sessans flyt*
Ha en trevlig dag allihop!
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 05:51God Morgon, önskar er alla en vacker dag i dag!
God Morgon, önskar er alla en vacker dag i dag!
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 06:13Härligt busväder i storstaden idag. Godmorgon alla supersinglar!
Härligt busväder i storstaden idag. Godmorgon alla supersinglar!
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 06:29God morgon!
Oj vilket positivt morgonhumör du har Lina! 😉
Micke: Toppen att du är tillbaka! Du lämnar oss inte igen va!? *häller upp en STOR kopp kaffe och räcker över som muta för säkerhets skull*
God morgon!
Oj vilket positivt morgonhumör du har Lina! 😉
Micke: Toppen att du är tillbaka! Du lämnar oss inte igen va!? *häller upp en STOR kopp kaffe och räcker över som muta för säkerhets skull*
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 06:54God morgon alla !!!
Linda >>> Det var ju bara en kort tripp till Brussel ... men jag har inga andra planer den närmaste tiden nej. Nu bara ordna morgonrutinerna här på jobbet sedan kommer rapporten som vanligt.
God morgon alla !!!
Linda >>> Det var ju bara en kort tripp till Brussel ... men jag har inga andra planer den närmaste tiden nej. Nu bara ordna morgonrutinerna här på jobbet sedan kommer rapporten som vanligt.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:00Gomorron.
En blåsig natt är till ända. Min stackars kollega har fått smaka på mitt humör inatt. Jag har svurit och hotat med att säga upp mig. (Vi testade en ny vagn inatt och jag hatar den)
Men nu har jag fått ägg och gröt till frukost så nu är jag snäl
Gomorron.
En blåsig natt är till ända. Min stackars kollega har fått smaka på mitt humör inatt. Jag har svurit och hotat med att säga upp mig. (Vi testade en ny vagn inatt och jag hatar den)
Men nu har jag fått ägg och gröt till frukost så nu är jag snäl
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:09God morgon...typ...
Allt annat än pigg just nu...försovit mig och det medförde ju att jag inte fick någon frukost...:-(
Så jag kan ta passet att skeda med Nina om det är OK med resten av den manliga gruppen här...;)
God morgon...typ...
Allt annat än pigg just nu...försovit mig och det medförde ju att jag inte fick någon frukost...:-(
Så jag kan ta passet att skeda med Nina om det är OK med resten av den manliga gruppen här...;)
Quote from ellen olsson on 16 September 2010, 07:11Gomorron!
Nina: Vagn? Jag trodde ni åkte båt... 😉
Gomorron!
Nina: Vagn? Jag trodde ni åkte båt... 😉