Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 09:36God morgon!
Blev sovmorgon, måste springa ett ärende på stan före jobbet och inget öppnar före kl 10. Stackars mig...! 😉
Micke: Lugn i stormen! *häller upp* Här är det strålande solsken förresten 🙂
God morgon!
Blev sovmorgon, måste springa ett ärende på stan före jobbet och inget öppnar före kl 10. Stackars mig...! 😉
Micke: Lugn i stormen! *häller upp* Här är det strålande solsken förresten 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 09:40Har skakat liv i kroppen, det var skönt att få dra sig länge i sängen. Extra skönt var det att höra regnet falla för nu skiner solen (H)
Jag kommer med påtår och bröd 😉
Har skakat liv i kroppen, det var skönt att få dra sig länge i sängen. Extra skönt var det att höra regnet falla för nu skiner solen (H)
Jag kommer med påtår och bröd 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 11:18Morgon och morgon, men god är den iaf. Molnen har försvunnit så här är det strålande solsken!!
Morgon och morgon, men god är den iaf. Molnen har försvunnit så här är det strålande solsken!!
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 11:29Hmmm.. idag skulle jag ha behövt väderrapporten tidigare. Åkte ut när molnen var kvar och stora och lite svarta i kanterna med... alltså fick två av fyra hästar täcke PÅ! Nu skiner solen som aldrig förr och det är helt onödigt att de där hästarna har täck
Hmmm.. idag skulle jag ha behövt väderrapporten tidigare. Åkte ut när molnen var kvar och stora och lite svarta i kanterna med... alltså fick två av fyra hästar täcke PÅ! Nu skiner solen som aldrig förr och det är helt onödigt att de där hästarna har täck
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 07:20God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 07:22God Morgon alla singlar!
Ovanligt att jag är först i denna tråd:-)
Ska snart iväg till sjukan och operera foten, hallux valgus och hammartå. Sen blir det en veckas bosättning i soffan med foten i högläge. Så nu kommer jag kanske hänga med och läsa i all
God Morgon alla singlar!
Ovanligt att jag är först i denna tråd:-)
Ska snart iväg till sjukan och operera foten, hallux valgus och hammartå. Sen blir det en veckas bosättning i soffan med foten i högläge. Så nu kommer jag kanske hänga med och läsa i all
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 07:39Go morgon!
Vacker dag för arbete, operation, svampplockning, kärlek 😉
Go morgon!
Vacker dag för arbete, operation, svampplockning, kärlek 😉
Quote from ellen olsson on 15 October 2010, 07:57Gomorron!
Lycka till med operationen, Helena! Hoppas att foten blir bra och snabb. 🙂
Gomorron!
Lycka till med operationen, Helena! Hoppas att foten blir bra och snabb. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 08:00Tack! Det räcker nog inte om foten blir snabb, resten av mig behöver bli snabb också...:-)
Tack! Det räcker nog inte om foten blir snabb, resten av mig behöver bli snabb också...:-)
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 08:14God morgon på er!
Idag är det undervisning för hela slanten och Zumba på kvällen! 😀
Helena: Lycka till idag och se till att krya på foten snabbt! 🙂
God morgon på er!
Idag är det undervisning för hela slanten och Zumba på kvällen! 😀
Helena: Lycka till idag och se till att krya på foten snabbt! 🙂