Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 08:20Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 08:21Lucas?! Hej! Är du på besök?! 🙂
Lucas?! Hej! Är du på besök?! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 08:30Morrn morrn, det verkar som helgtjuven har gjort ett extraknäck den här veckan för nu har också vardagarna försvunnit, hoppas det innebär att han låter helgen vara nu så den blir lång och fin. 🙂
Linda, låter farligt att du ska vara ute och ränna om kv
Morrn morrn, det verkar som helgtjuven har gjort ett extraknäck den här veckan för nu har också vardagarna försvunnit, hoppas det innebär att han låter helgen vara nu så den blir lång och fin. 🙂
Linda, låter farligt att du ska vara ute och ränna om kv
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 08:34God morgon. Äntligen fredag 😀
God morgon. Äntligen fredag 😀
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 12:03God morgon!
Jag tog en "ofrivillig" sovmorgon. Blev förvånad då jag skulle gått upp 6.00 och vaknade 9.12... (H) Men behövde sova så att...Kan någon förklara för mig varför människor är så jävla bittra? eller är det bara de människorna som är i min när
God morgon!
Jag tog en "ofrivillig" sovmorgon. Blev förvånad då jag skulle gått upp 6.00 och vaknade 9.12... (H) Men behövde sova så att...
Kan någon förklara för mig varför människor är så jävla bittra? eller är det bara de människorna som är i min när
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 13:02Emelie: jag tror en vanlig orsak till bitterhet är att man har blivit sviken/sårad och är till en viss gräns ett normalt beteende.
Emelie: jag tror en vanlig orsak till bitterhet är att man har blivit sviken/sårad och är till en viss gräns ett normalt beteende.
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 20:13Kalle: Ja, jag brukar inte vara nojig i vanliga fall. Men den här gången har alla mina kvällspromenader ställts in (brukar gå i parken med musik i öronen) och i dag tog jag bilen istället för att gå (trots att det är en 15minpromenad) eftersom jag skulle
Kalle: Ja, jag brukar inte vara nojig i vanliga fall. Men den här gången har alla mina kvällspromenader ställts in (brukar gå i parken med musik i öronen) och i dag tog jag bilen istället för att gå (trots att det är en 15minpromenad) eftersom jag skulle
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 20:22Ja fy Linda du måste ju vara rädd om dig så säkrast att ta bilen.
Ja fy Linda du måste ju vara rädd om dig så säkrast att ta bilen.
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 21:17Jo visst, men man blir ju förbannad på varför man ska behöva ta ansvar för sin egen säkerhet när andra inte tar ansvar för sina handlingar!
Jo visst, men man blir ju förbannad på varför man ska behöva ta ansvar för sin egen säkerhet när andra inte tar ansvar för sina handlingar!
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 21:22Ja tyvärr så går man ju inte säker någonstans 🙁
Ja tyvärr så går man ju inte säker någonstans 🙁