Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon! Vilken superdag det ser ut att bli. 😀

Planen var att klippa gräset idag, men med det där vita, krispiga som täcker marken så känns det inte så viktigt. Det blir snart snö över ändå.

Men det är nog dags att inse att utemöblerna gjort sitt fö

God morgon alla singlar !
Alltså, Anna: Jag har klippt färdigt för i år. Jag klippte sista gången i September. Klipper inte mer i år, no way. Finito klippt! (t+)

Edit: Jag är en klippa 😉

Färdigklippt här med men det är nog bara att inse att utemöblerna inte kommer att användas fler gånger i år. Men först ska det springas några mil. Tre mil på schemat med start klockan 11 och jag måste vara duschad och klar kl 13.30. Bra morot för att håll

Anna: Om gräset är fruset behöver du ju inte klippa! Det är väl bara att böja det så går det av! 😀

Good thinking, Linda! 😉

Tack för er support. Färdigklippt alltså.

Linda, hur tycker du logiken var där? Alltså, klippa med stor motordriven självgående klippare, eller krypa runt på knä och vika varje grässtrå? Valet är givet för mig. Avstår båda alternativen idag. 😉

Anna: Nja, jag tänkte väl mer i termer av ångvält... 😀

Hej!

Vaknade med huvudvärk alldeles för tidigt helt i onödan. Har satt i gång första tvättmaskinen och hunnit med en tupplur i fåtöljen så nu är huvet med igen (t+)

Aadu: blev dottern glad för presenten?
Helena: hoppas dagen blir bättre än natten

htt

Ahh, Linda du menar så. Har du en att låna ut, min e på verkstan?

Huvudvärk på lördagmornar är en styggelse. Särskilt när man inte gjort sig förtjänt av dem. :@

Jag tycker inte jag gjort nåt som skulle godkänna den, ska dessutom jobba i kväll.