Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 10:47Morrn morrn, här i uppsala är det som vanligt varmt, frostfritt och gröna gräsmattor. Jag borde nog ändå åka och byta däck på bilen då det är väldigt Hyland i fram nu. Suck.. borde och borde, orka och orka.
Morrn morrn, här i uppsala är det som vanligt varmt, frostfritt och gröna gräsmattor. Jag borde nog ändå åka och byta däck på bilen då det är väldigt Hyland i fram nu. Suck.. borde och borde, orka och orka.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 10:49nyvaken..
här i gnesta skiner oxå solen, jag ska ge mig ut och gå en lång runda med kameran.
nyvaken..
här i gnesta skiner oxå solen, jag ska ge mig ut och gå en lång runda med kameran.
Quote from Fredric Lagerström on 16 October 2010, 10:51Jadå Camilla, Tack! Hon blev glad. Nu ska grejerna användas med...
Jadå Camilla, Tack! Hon blev glad. Nu ska grejerna användas med...
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 10:51Ibland är jag glad att jag har varken gräsmatta eller bil 😉
Seså alla bilägare: tänk på oss alla och byt till vinterbäck. När vi träffas vill vi göra det under kontrollerade former och inte Hyland (#)
Ibland är jag glad att jag har varken gräsmatta eller bil 😉
Seså alla bilägare: tänk på oss alla och byt till vinterbäck. När vi träffas vill vi göra det under kontrollerade former och inte Hyland (#)
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 10:53Aadu: fråga henne vad som skulle få henne att använda dem!
jag har några alternativ:
* att du klär dig likadant
* muta ( ex resa, dator)
Aadu: fråga henne vad som skulle få henne att använda dem!
jag har några alternativ:
* att du klär dig likadant
* muta ( ex resa, dator)
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 11:03och alla som är ute och går efter mörkrets inbrott, reflexer är bra..
särskillt ute på landet..
och alla som är ute och går efter mörkrets inbrott, reflexer är bra..
särskillt ute på landet..
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 11:05för att inte tala om lyse på cykeln (#)
för att inte tala om lyse på cykeln (#)
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 11:11"klart att alla ser mig, alltid"
lite som när jag i vintras observerade att det bara var långfärdsskridskoåkare som har isdubbar med sig på isen, jag antar att alla som promenerar tänker att eftersom de går och har en större yta att fördela sin tyngd över
"klart att alla ser mig, alltid"
lite som när jag i vintras observerade att det bara var långfärdsskridskoåkare som har isdubbar med sig på isen, jag antar att alla som promenerar tänker att eftersom de går och har en större yta att fördela sin tyngd över
Quote from Fredric Lagerström on 16 October 2010, 11:16Camilla.
Ja, och så kanske jag får ha mina egna tajts i fred, lite mer iaf.
Det är bara jag som blir mutad hemma 😉
Camilla.
Ja, och så kanske jag får ha mina egna tajts i fred, lite mer iaf.
Det är bara jag som blir mutad hemma 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 12:23Men... jag har ju dubbar på mina vinterdäck och senaste nytt var väl att dammet som dubbarna drar upp när det INTE är snö eller is på vägarna dödade fler än halkan? Hur ska ni haaa deeeeet? (H)
Men... jag har ju dubbar på mina vinterdäck och senaste nytt var väl att dammet som dubbarna drar upp när det INTE är snö eller is på vägarna dödade fler än halkan? Hur ska ni haaa deeeeet? (H)