Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 16:50hahaha Camilla säkert killar alle hop också 😉 Ja normalt har vi ju inte så mycket snö här nere.. Men i vintras var det ganska drygt då fastnade man på parkeringen några gånger. Dock INTE i vallar 😉
hahaha Camilla säkert killar alle hop också 😉 Ja normalt har vi ju inte så mycket snö här nere.. Men i vintras var det ganska drygt då fastnade man på parkeringen några gånger. Dock INTE i vallar 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 22:24Njäeh va Helen, nu pratar du med fel person. Jag ÄLSKAR ju SNÖ! 😀 (L)
Njäeh va Helen, nu pratar du med fel person. Jag ÄLSKAR ju SNÖ! 😀 (L)
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 23:01Jessie JA så länge det är snö 😉 tyvär brukar det vara max 2tim här nere 😉
Jessie JA så länge det är snö 😉 tyvär brukar det vara max 2tim här nere 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 23:17Jörgen: Kan väl inte JAG rå för att DU är geografiskt felplacerad? *flinar*
Jörgen: Kan väl inte JAG rå för att DU är geografiskt felplacerad? *flinar*
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 06:12Goooood morgon! 😀
Dags för frukost och en morgonpromenad till stallet.nu!
Hoppas ni andra hinner vakna innan jag hinner hem igen...? 😉
Goooood morgon! 😀
Dags för frukost och en morgonpromenad till stallet.nu!
Hoppas ni andra hinner vakna innan jag hinner hem igen...? 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 08:39God morgon. Sitter och äter frukost, sen dusch innan jag ska iväg och musicera.
God morgon. Sitter och äter frukost, sen dusch innan jag ska iväg och musicera.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 08:54God Morgon!
Sitter och äter frukost och ser på Nyhetsmorgon.
God Morgon!
Sitter och äter frukost och ser på Nyhetsmorgon.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 09:17God morgon igen! Nu är jag hemma från mitt morgonpass i stallet. Det var minst sagt friska temperaturer idag och promenaden till och från stallet gör att jag nu är riktigt vaken. Men vad tusan ska jag hitta på resten av dan nuuu då? *hmmm*
God morgon igen! Nu är jag hemma från mitt morgonpass i stallet. Det var minst sagt friska temperaturer idag och promenaden till och från stallet gör att jag nu är riktigt vaken. Men vad tusan ska jag hitta på resten av dan nuuu då? *hmmm*
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 09:31jag älskar oxå snö..
jag älskar oxå snö..
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 09:36jävla vad jag har drömt i natt
jävla vad jag har drömt i natt