Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 09:41Trevliga drömmar?
Trevliga drömmar?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 09:53nja, jag kommer inte ihåg, jag kanske tränade på fotboll eller något eftersom tre kuddar låg på golvet..
nja, jag kommer inte ihåg, jag kanske tränade på fotboll eller något eftersom tre kuddar låg på golvet..
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 09:54Ha, ha, kuddkrig kanske:-)
Ha, ha, kuddkrig kanske:-)
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 10:04det räcker visst inte med att jag pratar i sömnen..
det räcker visst inte med att jag pratar i sömnen..
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 10:12Morrn morrn, inga kuddkrig här i min soffa men däremot vaknade jag med en rätt otrevlig raggsocka i munnen. Nåväl, mjölken smakade desto godare till frukost då. 🙂
Morrn morrn, inga kuddkrig här i min soffa men däremot vaknade jag med en rätt otrevlig raggsocka i munnen. Nåväl, mjölken smakade desto godare till frukost då. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 10:14Raggsocka?? Var den god?
Raggsocka?? Var den god?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 10:21Nja, det var ingen fysisk raggsocka, mer känslan av att ha en. Ungefär som efter en redig fjortis-fylla för att försöka hitta ett exempel på hur jag menar. 🙂
Nja, det var ingen fysisk raggsocka, mer känslan av att ha en. Ungefär som efter en redig fjortis-fylla för att försöka hitta ett exempel på hur jag menar. 🙂
Quote from ellen olsson on 17 October 2010, 10:28Gomorron! Att musicera låter trevligt, Robert. Vad ska ni spela?
Gomorron! Att musicera låter trevligt, Robert. Vad ska ni spela?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 10:29God morgon/midda alle hop 🙂
God morgon/midda alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 11:31Vilken underbar dag! Har varit i simhallen och kört hårt med dottern som stupade i vagnen på väg hem. Hann inte ens äta lunch. Det är verkligen hur kul som helst att bada! Nu väntar kalas hos syrran i eftermiddag med tårta 😀
Vilken underbar dag! Har varit i simhallen och kört hårt med dottern som stupade i vagnen på väg hem. Hann inte ens äta lunch. Det är verkligen hur kul som helst att bada! Nu väntar kalas hos syrran i eftermiddag med tårta 😀