Quote from Fredric Lagerström on 17 October 2010, 18:42Det var pissigt gjort av honom. Förstår att det kändes apa när han kläckte ur sej det.
Det var pissigt gjort av honom. Förstår att det kändes apa när han kläckte ur sej det.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 18:46nej då skrattade jag åt honom och ryckte på axlarna.... idag skrattar jag inte lika mycket åt honom... ... ... ... ... ... ...
nej då skrattade jag åt honom och ryckte på axlarna.... idag skrattar jag inte lika mycket åt honom... ... ... ... ... ... ...
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 18:53Superpojkvän som går hem till tjejer han träffar på krogen.. Må vara att han t i l l s l u t talade om att han hade flickvän men ändå inte ok i min bok. Konstig kille.
Superpojkvän som går hem till tjejer han träffar på krogen.. Må vara att han t i l l s l u t talade om att han hade flickvän men ändå inte ok i min bok. Konstig kille.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:05varför då Henrik ?
Han berättade ju att hans flickvän var helt fantastisk och hur mycket han tyckte om henne...
...sen sa han att hade han varit singel hade jag legat illa till. :/
varför då Henrik ?
Han berättade ju att hans flickvän var helt fantastisk och hur mycket han tyckte om henne...
...sen sa han att hade han varit singel hade jag legat illa till. :/
Quote from ellen olsson on 17 October 2010, 19:26Em: Vilken ärketölp! Man baxnar... *kram*
Katarina: Gärna, jag behöver ju träna på att massera. Det har ju inte blivit så mycket träning sedan jag gick kursen. 😉
Em: Vilken ärketölp! Man baxnar... *kram*
Katarina: Gärna, jag behöver ju träna på att massera. Det har ju inte blivit så mycket träning sedan jag gick kursen. 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:32Fredrik, när du ändå åker till Katarina och masserar kan du komma förbi mig också. Jag "ställer upp" som försökskanin:-)
Fredrik, när du ändå åker till Katarina och masserar kan du komma förbi mig också. Jag "ställer upp" som försökskanin:-)
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:38Em, förstår din inställning idag. Vidrigt gjort, både mot dig och flickvännen!
Själv vill jag inte gå så långt som att göra det till en könsfråga, men det finns puckon omkring oss som vi aldrig kommer att förstå oss på. :@
Em, förstår din inställning idag. Vidrigt gjort, både mot dig och flickvännen!
Själv vill jag inte gå så långt som att göra det till en könsfråga, men det finns puckon omkring oss som vi aldrig kommer att förstå oss på. :@
Quote from ellen olsson on 17 October 2010, 19:39Helena, du har nog sagt det tidigare och jag är djupt tacksam för att du ställer upp. Hur länge är du ett lätt byte? 😉
Helena, du har nog sagt det tidigare och jag är djupt tacksam för att du ställer upp. Hur länge är du ett lätt byte? 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:41Fredrik, för alltid!
Tycker du jag börjar bli tjatig?:-)
Fredrik, för alltid!
Tycker du jag börjar bli tjatig?:-)
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:44Han var hungrig men inte sugen på sex?
Han var hungrig men inte sugen på sex?