Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 12:05lunch?
jag är inne på min andra frukost!
lunch?
jag är inne på min andra frukost!
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 13:54god morgon eller god middag snarare, har varit vaken hur länge som helst men inte loggat in förrens nu!
Hur hade ni det i går kväll? full aktivitet såg jag på antalet olästa inlägg, hönde det något viktigt? något som jag inte får missa???
Idag är det plug
god morgon eller god middag snarare, har varit vaken hur länge som helst men inte loggat in förrens nu!
Hur hade ni det i går kväll? full aktivitet såg jag på antalet olästa inlägg, hönde det något viktigt? något som jag inte får missa???
Idag är det plug
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 14:51Det är lugnt EM, vi tar inte åt oss för vi vet att vi håller en helt annan klass än de där dräggen du utsätts för där nere. 😉
Det är lugnt EM, vi tar inte åt oss för vi vet att vi håller en helt annan klass än de där dräggen du utsätts för där nere. 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 16:05@Em Gick inte raggningen bra igår?
Ha en mysig söndag och kom igen för nästa vecka är det lördag igen!
@Em Gick inte raggningen bra igår?
Ha en mysig söndag och kom igen för nästa vecka är det lördag igen!
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 18:12Henrik o Kalle, jag vet inte vad jag skall säga... träffade en super mysig, söt, gullig, trevlig kille, vi hade sällskap hem till mig, han följde med in åt nattamat och sedan skulle han gå hem, då berättar han att han har flickvän... inte okej...
Henrik o Kalle, jag vet inte vad jag skall säga... träffade en super mysig, söt, gullig, trevlig kille, vi hade sällskap hem till mig, han följde med in åt nattamat och sedan skulle han gå hem, då berättar han att han har flickvän... inte okej...
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 18:17Em: BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-sick006.gif
Em: BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-sick006.gif
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 18:17Nej, det är inte OK!! Det borde han sagt tidigare.
Nej, det är inte OK!! Det borde han sagt tidigare.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 18:23eller hur... jävla idiot! som va så jävla trevlig och karesmatisk... men så är det ju alltid för mig så att...
eller hur... jävla idiot! som va så jävla trevlig och karesmatisk... men så är det ju alltid för mig så att...
Quote from Fredric Lagerström on 17 October 2010, 18:25Aooo, det var dåligt Em! Men sånt gör inte vi singelkillar iaf 😉
Aooo, det var dåligt Em! Men sånt gör inte vi singelkillar iaf 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 18:40sicken tur Aadu
sicken tur Aadu