Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:46Fredrik, jag vet ett jättebra stopp mitt i mellan Huddinge och Häggvik. Där kan du i utbyte mot massage få lite mat. 😀
Fredrik, jag vet ett jättebra stopp mitt i mellan Huddinge och Häggvik. Där kan du i utbyte mot massage få lite mat. 😀
Quote from ellen olsson on 17 October 2010, 19:47Helena: OK. 😀 Hur länge knaprar du Citodon då?
Helena: OK. 😀 Hur länge knaprar du Citodon då?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:49Ca 1 vecka.
Ca 1 vecka.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:49@ Fredrik Välkommen! Fötterna lider mest just nu.
@ Fredrik Välkommen! Fötterna lider mest just nu.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:54Fredrik: för att undvika "trekant" så känner jag till ett toppenställe i Kallhäll 😉
Fredrik: för att undvika "trekant" så känner jag till ett toppenställe i Kallhäll 😉
Quote from ellen olsson on 17 October 2010, 19:59Det blir rena rama träningslägret. 😀
Det blir rena rama träningslägret. 😀
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:10Hurmenar du nu Camilla, skulle fyrkant vara bättre!?
Hurmenar du nu Camilla, skulle fyrkant vara bättre!?
Quote from ellen olsson on 17 October 2010, 20:13Det var väl en fyrkant redan innan Camilla anslöt? 😀
Det var väl en fyrkant redan innan Camilla anslöt? 😀
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:14Jaha, NU förstår jag vad som går hem hos kvinnorna 😉 *kolla upp massagekurs*
Jaha, NU förstår jag vad som går hem hos kvinnorna 😉 *kolla upp massagekurs*
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:18Helt riktigt, Mattias. Se vad många inbjudningar Fredrik fick kvickt och enkelt. Nu är det bara att leverera också.
Helt riktigt, Mattias. Se vad många inbjudningar Fredrik fick kvickt och enkelt. Nu är det bara att leverera också.