Quote from Jonny Persson on 18 October 2010, 07:55God morgon! Bistert att skrapa rutor utan handskar men så går det när kontakten för motor- och kupévärmare blivit utdragen av misstag...
God morgon! Bistert att skrapa rutor utan handskar men så går det när kontakten för motor- och kupévärmare blivit utdragen av misstag...
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 08:00Marcus >> (t+) Va glad du måste ha blivit när du insåg det
Marcus >> (t+) Va glad du måste ha blivit när du insåg det
Quote from Andras Matolcsy on 18 October 2010, 08:02God morgon alla supersinglar!
Laddad för en regnig dag
God morgon alla supersinglar!
Laddad för en regnig dag
Quote from Jonny Persson on 18 October 2010, 08:06Micke: Jag gjorde en liten glädjedans efteråt för att få upp värmen i händerna.
Micke: Jag gjorde en liten glädjedans efteråt för att få upp värmen i händerna.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 08:26God morgon! Det är VAB för mig i dag. Feber på en i övrigt rätt pigg unge, lite snorig sådär bara. Matvägrar så jag gissar på halsont. Jag vill inte bli smittad.. (#) Fast man pussas ju och kramas och ligger och andas varandra i ansiktet på natten så det
God morgon! Det är VAB för mig i dag. Feber på en i övrigt rätt pigg unge, lite snorig sådär bara. Matvägrar så jag gissar på halsont. Jag vill inte bli smittad.. (#) Fast man pussas ju och kramas och ligger och andas varandra i ansiktet på natten så det
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 08:41Här är det snarare blött än isigt, så inget skrapande av rutor i morse. Fast det kan å andra sidan bero på att jag tog cykeln till jobbet? 🙂
Här är det snarare blött än isigt, så inget skrapande av rutor i morse. Fast det kan å andra sidan bero på att jag tog cykeln till jobbet? 🙂
Quote from ellen olsson on 18 October 2010, 08:52Katarina: Då har du nog fått förklaringen till att hon somnade så tidigt igår...
Hoppas att hon kryar på sig snabbt och inte smittar ner dig!Jessie: Att cykla är ett säkert sätt att slippa skrapa rutor. 🙂
Katarina: Då har du nog fått förklaringen till att hon somnade så tidigt igår...
Hoppas att hon kryar på sig snabbt och inte smittar ner dig!
Jessie: Att cykla är ett säkert sätt att slippa skrapa rutor. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 09:09Morrn morrn, ah, äntligen måndag igen. 😉
Morrn morrn, ah, äntligen måndag igen. 😉
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 09:15God morgon!
Knasigt vad mycket pappersarbete som hopat sig över helgen! Hur gick det till, det var ju helg??? (#) Höll knappt på att ta mig ur sängen i morse. GRYM träningsvärk i överkroppen efter gårdagens stallarbete.
Micke: Kl 10 öppnar affären här,
God morgon!
Knasigt vad mycket pappersarbete som hopat sig över helgen! Hur gick det till, det var ju helg??? (#) Höll knappt på att ta mig ur sängen i morse. GRYM träningsvärk i överkroppen efter gårdagens stallarbete.
Micke: Kl 10 öppnar affären här,
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 09:18Linda, hrrm.. affär som öppnar kl 10 en vardag? Vad bor du i för liten håla? 😉
Linda, hrrm.. affär som öppnar kl 10 en vardag? Vad bor du i för liten håla? 😉