Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:37Om ni inte testat kanel, ost och äpple på macka så gör det. Om du nu inte råkar vara allegiska mot någon av det, då avstår du.
Kanelen måste strös på smöret och under osten, äppelskivan ovanpå så har du ett mästervärk 😉 Saftigt och bra brytning på smaker
Om ni inte testat kanel, ost och äpple på macka så gör det. Om du nu inte råkar vara allegiska mot någon av det, då avstår du.
Kanelen måste strös på smöret och under osten, äppelskivan ovanpå så har du ett mästervärk 😉 Saftigt och bra brytning på smaker
Quote from ellen olsson on 18 October 2010, 11:38Krya på er, Mattias och Helena!
Krya på er, Mattias och Helena!
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:41Oj det glömde jag säga:
Krya på er Helena, Mattias och Illbattingen 😉
Oj det glömde jag säga:
Krya på er Helena, Mattias och Illbattingen 😉
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:45Tack Fredrik och Camilla. Hoppas du klarar dig, Helena; jobbigt med dubbla skäl att ligga still!
Tack Fredrik och Camilla. Hoppas du klarar dig, Helena; jobbigt med dubbla skäl att ligga still!
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:47Tack. Det är lika bra att ta allt på en gång, så är det bra sedan!
Tack. Det är lika bra att ta allt på en gång, så är det bra sedan!
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 12:56Mattias: Världen är full av dåliga ursäkter. Fast förkylning kaaaanske inte är en av dem? 🙂
Mattias: Världen är full av dåliga ursäkter. Fast förkylning kaaaanske inte är en av dem? 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 05:51God Morgon!
Piggare än i går men kommer att sova godare i morgon bitti då ni arbetsmyror är på jobbet 😉
Ha en superdag! På med regnstövlarna i Kallhäll (t+)
God Morgon!
Piggare än i går men kommer att sova godare i morgon bitti då ni arbetsmyror är på jobbet 😉
Ha en superdag! På med regnstövlarna i Kallhäll (t+)
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 07:20God morgon alle hop 🙂 Idag blir det att cykla i regn... Men nu blir det varmt kaffe ..
God morgon alle hop 🙂 Idag blir det att cykla i regn... Men nu blir det varmt kaffe ..
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 07:39Godmorgon *gäsp*
shit jag e piss trött...inte bra att äta pannkakor en måndag, vi hade alldeles för mycket att snacka om=trött idag.hoppas alla får en super fin dag och att ni använder all regnutrustning som finns 😉
Godmorgon *gäsp*
shit jag e piss trött...inte bra att äta pannkakor en måndag, vi hade alldeles för mycket att snacka om=trött idag.
hoppas alla får en super fin dag och att ni använder all regnutrustning som finns 😉
Quote from ellen olsson on 19 October 2010, 08:21Morrn! Idag blir det scubacycling.
Morrn! Idag blir det scubacycling.