Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 08:33Scubacycling?? Av alla underliga kombinationer..
Scubacycling?? Av alla underliga kombinationer..
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 08:34Kat: Jag tror att det bara betyder cykla i Göteborg egentligen. Dvs med vatten kommandes från alla håll... 😉
Kat: Jag tror att det bara betyder cykla i Göteborg egentligen. Dvs med vatten kommandes från alla håll... 😉
Quote from ellen olsson on 19 October 2010, 08:45Precis!
Precis!
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 09:05God morgon!
Supertrött efter en jobbmiddag igår som drog över lite på tiden... Idag regnar det! 😀
God morgon!
Supertrött efter en jobbmiddag igår som drog över lite på tiden... Idag regnar det! 😀
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 09:15@Linda Då blir det långpromenad för dig idag då 😉
@Linda Då blir det långpromenad för dig idag då 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 09:28Jörgen: Jajamensan! 😀 Om jag hinner vill säga... Har en hel del att göra idag.
Jörgen: Jajamensan! 😀 Om jag hinner vill säga... Har en hel del att göra idag.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 10:08God Morgon!
Linda, måste vara svårare at komma ut på promenader när man jobbar hemma.:-)
God Morgon!
Linda, måste vara svårare at komma ut på promenader när man jobbar hemma.:-)
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 11:20jäkla, jag måste nog sätta fler larm på telefonen, kan inte sova tolv timmar på en natt
jäkla, jag måste nog sätta fler larm på telefonen, kan inte sova tolv timmar på en natt
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 11:21Helen, varför inte?:-)
Helen, varför inte?:-)
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 11:27ja det gick ju i natt.. men då hinner jag ju inte med allt jag ska göra 😉
ja det gick ju i natt.. men då hinner jag ju inte med allt jag ska göra 😉