Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Linda >> (t+)

Kalle: Jag bor i en gammal vikingastad och vikingarnas fackförbund har sett till att alla ska ha tid att sova ruset av sig varje vardag 😉

God Morgon!

Frukosten är uppäten och det är dax att förbereda resten av dagen. Dvs slita på soffan...:-)

God morgon, god morgon! Jag har sovit som en kratta och det är måndag. Tack för den rapporten Micke. Mulet och regn, mulet och regn. 😉

"Det var mulet och regn och det var måndags morgon,
några skrapade rutor med handskarna på"

Jag hoppas hur som helst

Fredrik: Japp! Nu gäller det bara att försöka undvika skrapade knän om det går och blir halt också...

Har du dubbdäck på cykeln, Jessie?

Helena: Inte ännu. Kanske aldrig? Jag velar satan just nu. Är ju inte en åretruntcyklare e g e n t l i g e n?!?

Jag bröt min armbåge när jag cyklade på vintern...Har inga dubbdäck och cyklar inte på vintern längre:-)

God morgon alla! Jag är fortfarande halvt utslagen av förkylning, så det blir en dag i soffan igen. Det är jag och Helena...

Nu när jag fått ett så fint "komma igång med löping"-program också. Jag har aldrig riktigt gillat löpning, så jag misstänker det

Jag har känningar i halsen sedan igår,men knaprar bafucin och hoppas att inget tok bryter ut.