Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 09:26Linda >> (t+)
Linda >> (t+)
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 09:26Kalle: Jag bor i en gammal vikingastad och vikingarnas fackförbund har sett till att alla ska ha tid att sova ruset av sig varje vardag 😉
Kalle: Jag bor i en gammal vikingastad och vikingarnas fackförbund har sett till att alla ska ha tid att sova ruset av sig varje vardag 😉
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 09:32God Morgon!
Frukosten är uppäten och det är dax att förbereda resten av dagen. Dvs slita på soffan...:-)
God Morgon!
Frukosten är uppäten och det är dax att förbereda resten av dagen. Dvs slita på soffan...:-)
Quote from Fredric Lagerström on 18 October 2010, 09:42God morgon, god morgon! Jag har sovit som en kratta och det är måndag. Tack för den rapporten Micke. Mulet och regn, mulet och regn. 😉
"Det var mulet och regn och det var måndags morgon,
några skrapade rutor med handskarna på"Jag hoppas hur som helst
God morgon, god morgon! Jag har sovit som en kratta och det är måndag. Tack för den rapporten Micke. Mulet och regn, mulet och regn. 😉
"Det var mulet och regn och det var måndags morgon,
några skrapade rutor med handskarna på"
Jag hoppas hur som helst
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 10:00Fredrik: Japp! Nu gäller det bara att försöka undvika skrapade knän om det går och blir halt också...
Fredrik: Japp! Nu gäller det bara att försöka undvika skrapade knän om det går och blir halt också...
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 10:01Har du dubbdäck på cykeln, Jessie?
Har du dubbdäck på cykeln, Jessie?
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 10:02Helena: Inte ännu. Kanske aldrig? Jag velar satan just nu. Är ju inte en åretruntcyklare e g e n t l i g e n?!?
Helena: Inte ännu. Kanske aldrig? Jag velar satan just nu. Är ju inte en åretruntcyklare e g e n t l i g e n?!?
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 10:06Jag bröt min armbåge när jag cyklade på vintern...Har inga dubbdäck och cyklar inte på vintern längre:-)
Jag bröt min armbåge när jag cyklade på vintern...Har inga dubbdäck och cyklar inte på vintern längre:-)
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:25God morgon alla! Jag är fortfarande halvt utslagen av förkylning, så det blir en dag i soffan igen. Det är jag och Helena...
Nu när jag fått ett så fint "komma igång med löping"-program också. Jag har aldrig riktigt gillat löpning, så jag misstänker det
God morgon alla! Jag är fortfarande halvt utslagen av förkylning, så det blir en dag i soffan igen. Det är jag och Helena...
Nu när jag fått ett så fint "komma igång med löping"-program också. Jag har aldrig riktigt gillat löpning, så jag misstänker det
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:35Jag har känningar i halsen sedan igår,men knaprar bafucin och hoppas att inget tok bryter ut.
Jag har känningar i halsen sedan igår,men knaprar bafucin och hoppas att inget tok bryter ut.