Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 06:35God morgon!
Ojojoj, jag brukar ju vara bland de sista att vakna i den här tråden... Nåja, jag lämnar lite kaffe till er andra innan jag åker. 🙂 Hoppas att ni får en jättebra dag!
God morgon!
Ojojoj, jag brukar ju vara bland de sista att vakna i den här tråden... Nåja, jag lämnar lite kaffe till er andra innan jag åker. 🙂 Hoppas att ni får en jättebra dag!
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 07:20God morgon alle hop 🙂
Tack för kaffet Linda.
God morgon alle hop 🙂
Tack för kaffet Linda.
Quote from ellen olsson on 20 October 2010, 07:30Morrn! Det är mörkt ute så jag är trött.
Morrn! Det är mörkt ute så jag är trött.
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 08:54God Morgon!
Njuter av kaffet, tack Linda 😉 Sen är dagens stora fråga om det nu är Vinterutmaningen som gäller eller inte.
Fakta: springa 10 km en gång under oktober månad, sen springa samma runda november, december, januari, februari. Jag har hittills
God Morgon!
Njuter av kaffet, tack Linda 😉 Sen är dagens stora fråga om det nu är Vinterutmaningen som gäller eller inte.
Fakta: springa 10 km en gång under oktober månad, sen springa samma runda november, december, januari, februari. Jag har hittills
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 09:10Snö? Jag hade också tänkt springa i dag. Jag nojjar orimligt mycket över hur jag ska klä mig när jag ger mig ut.
Fredrik, om du är här, har du någon åsikt om Louis Bouillot - Crémant de Bourgogne Brut? (Eller dricker du bara champagne? ;)) Kan nada om m
Snö? Jag hade också tänkt springa i dag. Jag nojjar orimligt mycket över hur jag ska klä mig när jag ger mig ut.
Fredrik, om du är här, har du någon åsikt om Louis Bouillot - Crémant de Bourgogne Brut? (Eller dricker du bara champagne? ;)) Kan nada om m
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:02God morgon alla glada underbara 🙂
var e väderrapporten?? eller komemr itne den när det skall bli regn en hel dag? 😉Kan någon ge mig en kick i röven, slå mig i huvudet och säga till mig att det är minnsan inte minsta synd om mig, och att jag måste t
God morgon alla glada underbara 🙂
var e väderrapporten?? eller komemr itne den när det skall bli regn en hel dag? 😉
Kan någon ge mig en kick i röven, slå mig i huvudet och säga till mig att det är minnsan inte minsta synd om mig, och att jag måste t
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:04Tjong, en stekpanna mitt i planet 😉
Skärpning, kom igen, sitt inte här och dega ihop, jobba, jobba, jobba.
Tjong, en stekpanna mitt i planet 😉
Skärpning, kom igen, sitt inte här och dega ihop, jobba, jobba, jobba.
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:10Snö bara 6 mil norrut.NU och på väg söderut...
Väl bekomme ni som får ta del av den lite senare ikväll! 😉
Snö bara 6 mil norrut.NU och på väg söderut...
Väl bekomme ni som får ta del av den lite senare ikväll! 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:40Kom igen! Det är härligt med snö!!!
Kat - du ska ju springa snöfemman. Perfekt med lite snöoväder som träning. På med ett underställ och ut och njut!
Em - Ryck upp dig tjejen och kom igen nu. Det är mörkt, regnigt och trist ute men inget som inte ett le
Kom igen! Det är härligt med snö!!!
Kat - du ska ju springa snöfemman. Perfekt med lite snöoväder som träning. På med ett underställ och ut och njut!
Em - Ryck upp dig tjejen och kom igen nu. Det är mörkt, regnigt och trist ute men inget som inte ett le
Quote from ellen olsson on 20 October 2010, 11:05Katarina: När det gäller mousserande vin så dricker jag i princip bara Champagne. De enda mousserande viner som kan matcha Champagne i kvalitet av det jag provat kostar mer än en hygglig Champagne... 😉
Bouillots Crémant de Bourgogne har jag nog inte tes
Katarina: När det gäller mousserande vin så dricker jag i princip bara Champagne. De enda mousserande viner som kan matcha Champagne i kvalitet av det jag provat kostar mer än en hygglig Champagne... 😉
Bouillots Crémant de Bourgogne har jag nog inte tes