Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon!

Ojojoj, jag brukar ju vara bland de sista att vakna i den här tråden... Nåja, jag lämnar lite kaffe till er andra innan jag åker. 🙂 Hoppas att ni får en jättebra dag!

God morgon alle hop 🙂
Tack för kaffet Linda.

Morrn! Det är mörkt ute så jag är trött.

God Morgon!

Njuter av kaffet, tack Linda 😉 Sen är dagens stora fråga om det nu är Vinterutmaningen som gäller eller inte.

Fakta: springa 10 km en gång under oktober månad, sen springa samma runda november, december, januari, februari. Jag har hittills

Snö? Jag hade också tänkt springa i dag. Jag nojjar orimligt mycket över hur jag ska klä mig när jag ger mig ut.

Fredrik, om du är här, har du någon åsikt om Louis Bouillot - Crémant de Bourgogne Brut? (Eller dricker du bara champagne? ;)) Kan nada om m

God morgon alla glada underbara 🙂
var e väderrapporten?? eller komemr itne den när det skall bli regn en hel dag? 😉

Kan någon ge mig en kick i röven, slå mig i huvudet och säga till mig att det är minnsan inte minsta synd om mig, och att jag måste t

Tjong, en stekpanna mitt i planet 😉
Skärpning, kom igen, sitt inte här och dega ihop, jobba, jobba, jobba.

Snö bara 6 mil norrut.NU och på väg söderut...
Väl bekomme ni som får ta del av den lite senare ikväll! 😉

Kom igen! Det är härligt med snö!!!

Kat - du ska ju springa snöfemman. Perfekt med lite snöoväder som träning. På med ett underställ och ut och njut!

Em - Ryck upp dig tjejen och kom igen nu. Det är mörkt, regnigt och trist ute men inget som inte ett le

Katarina: När det gäller mousserande vin så dricker jag i princip bara Champagne. De enda mousserande viner som kan matcha Champagne i kvalitet av det jag provat kostar mer än en hygglig Champagne... 😉

Bouillots Crémant de Bourgogne har jag nog inte tes