Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 13:02Jag kör dubb fritt (V)
Jag kör dubb fritt (V)
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 13:04Javisst Jörgen, fast det funkar ju bara i nordöstra Skåne... *flinar* ..och inte sååå bra här i södra Dalarna.
Javisst Jörgen, fast det funkar ju bara i nordöstra Skåne... *flinar* ..och inte sååå bra här i södra Dalarna.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 13:08hahaha rolig du då 😉
hahaha rolig du då 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 13:18Jappjappjapp! 😀
Jappjappjapp! 😀
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 13:23Jag kör dubbat. Fast för att kompensera det så använder jag inte isdubbar så ofta 🙂
Jag kör dubbat. Fast för att kompensera det så använder jag inte isdubbar så ofta 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 13:38(t+) Johanna
(t+) Johanna
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 13:51Jag både borde och orkade, nu har jag bytt däck på bilen. Det är alltid lika fascinerande att man så ofta lägger ner mer tid på att fundera på att göra nånting än att bara göra det i första läget.
Jag både borde och orkade, nu har jag bytt däck på bilen. Det är alltid lika fascinerande att man så ofta lägger ner mer tid på att fundera på att göra nånting än att bara göra det i första läget.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 15:08den var bra Johanna!
Jessie, man kanske ska gå i ide?
och tänk på att allt är farligt, det är farligt att leva..
den var bra Johanna!
Jessie, man kanske ska gå i ide?
och tänk på att allt är farligt, det är farligt att leva..
Quote from ellen olsson on 16 October 2010, 15:25Isdubbarna är bra men man vill ju helst inte behöva använda dem skarpt.
Isdubbarna är bra men man vill ju helst inte behöva använda dem skarpt.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 16:31Jag hade väldigt roligt åtskilliga gånger förra vintern till alla som körde odubbat kan jag säga. Ta sig över plogvallar med odubbat... glöm det (för givetvis måste de testa det först, INNAN de skottar bort plogvallen, det KAN ju gå...). Fast det kanske ä
Jag hade väldigt roligt åtskilliga gånger förra vintern till alla som körde odubbat kan jag säga. Ta sig över plogvallar med odubbat... glöm det (för givetvis måste de testa det först, INNAN de skottar bort plogvallen, det KAN ju gå...). Fast det kanske ä